Rana Fatma teyzenin dükkanına yaklaştı ve biraz durup uzaktan dükkanı seyretti. O kadar heyecanlandı ki geri dönsem mi diye bir an tedirgin oldu.
Ya babam bugün olurda erken gelirse dedi mırıldanarak..
Sonra Fatma teyzenin kapıya çıktığını gördü.
Hemen cesaretini topladı ve Fatma teyzenin yanına yaklaştı.
Merhaba teyzecim dedi.
Fatma teyze- oo kimler gelmiş kimler hoşgeldin güzel kızım gel içeri geç geliyorum ben. Diyerek sarıldı ve içeri buyur etti.
Rana içeride biraz oturduktan sonra Fatma teyzede çok geçmeden içeri girdi.
Nasılmış bakalım benim güzel kızım. Maşallah örtünde pek bi yakışmış kızıma diyerek övgüler yağdırdı.
Rana yıllardır hasret kaldığı ilgi ve sevgiyle her geçen gün daha fazla seviyordu Fatma teyzeyi..
Utanmasa Fatma anne, annem diyecekti.
Yusuf daha önce Fatma teyzeye olur da Rana gelirse bana haber ver olur mu teyzem diye tembih ettiği için Fatma teyze Yusuf'a kısa bir mesaj çekme gereksinimi duymuş ve Rana geldi demişti..
Yusuf o sırada Cuma vakti olduğundan cemaate namaz kıldırmaktaydı. Bu yüzden maalesef mesajı görememişti.
Rana erken kalkmak istedi ve bir kaç hal hatırdan sonra ben gideyim teyzeciğim çok geç oldu babam kızmasın sonra tekrar gelirim dedi.
Fatma teyze biraz oyalamak istedi. Ve o sırada aklına geldi. Yavrum duydum ki sen iş bakıyormuşsun. Bende bana yardımcı olacak birini arıyorum. Senide çok sevdim. İstersen münasipse gel benimle çalış. Dedi
Rana bunu duyduğuna o kadar şaşırmış ve sevinmişti ki bir anlık sevinciyle çok güzel olur dedi.
Fakat iyice düşününce bunu babasına nasıl söyliyeceğini düşündü ve çok saol Fatma teyze fakat babamın hoşuna gitmez bu fikir.
Fatma teyze - aa neden yavrum istersen ben konuşayım. Senden iyisini bulamam.
Rana -.....Çekingen tavırlarıyla mırıldansa da bişey diyemeyip susmayı tercih etti.
Derken Yusuf namazı kıldırmış teyzesinden gelen mesajı okumuştu.
Buna çok sevinmiş ve hemen takkesini çıkarıp koyduğu minberden alarak tekrar başına geçirmişti. Ayakkabılarını giyip hızlı adımlarla yürüdü Rana'ya yetişebilmek adına.Rana ise Fatma teyzeyle kapıda sarıldıktan sonra hafif bir tebessümle ona el sallayarak "Allaha ısmarladık" dedi ve arkasını dönüp gitti..
Rana gitmişti.Tam o sırada Yusuf koşarak dükkana girdi.
Teyze ??
--gitti oğlum acelesi varmış. Dedi..Yusuf aceleyle sokağın başına doğru koştu ve Rana'yı gördü.
Heeey
Ranaaa
Diye seslendi.
Rana hemen arkasını döndü ve bir müddet göz göze geldiler.
Rana hem üzgün hem şaşkın hem de Yusuf'u görmenin vermiş olduğu heyecanla Yusuf'a baktı anlamsızca..
Yusuf Rana 'ya doğru yürüdü.
Rana bekledi.
Yusuf yürüdü.
Ve yaklaştı Yusuf Rana' ya.
İkisininde kalbinde inanılmaz bir heyecan. Yusuf'taki sevgi acıma duygusunu geride bırakmıştı artık.
Fakat ikiside bir anlam veremiyordu bu duygularına........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR)
ChickLitÖyle bir çift göze aşık olmalı ki Ziyan olmasın.. Ziyan olmasın her bir zerresi bakmaların.. Sevgiliyle atılan kahkahaların.. Ziyan olmasın..