Sümeyra bütün gece Yusuf'u düşünüp durmuştu. Acaba anne dediği kadının aslında kendisine zevce olmasını istediği kızın annesi olduğunu öğrendiğinde ne tepki verecekti. Oturup gayet anlayışlı bir şekilde konuşulacak mıydı bu mevzular. Yoksa tek tutunduğu dal sığındığı liman olan Yusuf'u kaybedecek miydi?
Kafasında binbir düşünceyle sabahın 5 'inde okunan ezan kendine getirmişti Sümeyra' yı......
Hemen abdest almak için ayaklandı.. Besmele çekip abdestini aldıktan sonra namaza durdu.
Ve düşündü.
Az evvel hata ettiğini anladı ve ağlamaya başladı.. Aslında sığınması gereken tek liman ve tutunması gereken tek dalın Yusuf olmadığını, gecenin bu vaktinde Rabbinin huzuruna vardığı anda anladı....
"Tevekkül etmek.. dedi.. Ne huzur verici bir kelime oysa.. Sen elinden geleni yapıyorsun ve gerisini Allah'a bırakıyorsun.. O bu halimi görüyor feryadımı duyuyor sesimi işitiyor. Şu an herkes uykuda ama o her an hazır. Hangi saatte varsam huzuruna kapı açık..
Uyumuyor. "İşte asıl gerçek aşk ona olmalı" diye geçirdi içinden. Ve sonra durdu namaza..
Allahu ekber....Saat 9:00. Nazlı Hanım kahvaltısını dahi etmeden Sabiha Hanım'ı arayarak kahvaltıyı kendisinde yapacağını bildirdi..
"Bir saate orada olurum Sabiha" diyerek telefonu kapattı..Sabiha Hanım sabahın bu erken
vaktinde kendisine gelmesine bir anlam veremedi. Hiç vakit kaybetmeden Sümeyra'yı uyandırmak istedi. Sümeyra sabah namazını kılıp hiç kalkmadan yanındaki koltuğa başını koyup uyumuştu....
Sabiha hanım onu bu halde görünce hemen açık pencereyi kapadı..
"ah be kızım koltukta uyunur mu hiç. Camıda açık bırakmış. Hasta olacak en sonunda.. Uyan uyan çabuk. Annen geliyor""annen geliyorrr"
Bu söz Sümeyra'yı yerinden oynatmaya fazlasıyla yetmiş olacak ki gözlerini açar açmaz
"ne.! Annem mi? Ne zaman? Buraya mı? "
"bir saate oradayım dedi." eli kulağındadır. Üzerine birşeyler giyin kahvaltıyı bizimle yapacak. Muhtemelen senin için geliyordur. Belki de seni hatırlamıştır da bu saatte geliyor. Gözünaydın "diyerek odadan ayrıldı Sabiha Hanım.Sümeyra yeni bir şokun etkisine girdi ve" acaba beni mi hatırladı diye endişeye kapıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR)
ChickLitÖyle bir çift göze aşık olmalı ki Ziyan olmasın.. Ziyan olmasın her bir zerresi bakmaların.. Sevgiliyle atılan kahkahaların.. Ziyan olmasın..