15.bölüm

20 5 0
                                    

Sümeyra bir süre sonra kendine geldiğinde karşısında Yusuf'u ve Fatma teyzeyi gördü. Fatma teyze uyumuş Yusuf ise karşısında derin bir düşünceye dalmış gibiydi.
-Yusuf..
Diye kısık bir sesle seslendi Sümeyra.
Yusuf hemen Sümeyra'ya baktı ve
-iyi misin.? Kendini iyi hissediyor musun?
-evet ben iyiyim buraya nasıl geldik?
-düşünme bunları. İyice iyileşte çıkalım dedi yine sert bir tavırla. Çünkü kkzmıştı Sümeyra'ya Yusuf. Gecenin bir vakti başını alıp gitmek bir kıza yakışmazdı. En azından iffetli bir kıza!!
Sümeyra-noldu Yusuf bana neden kızgınsın. Şimdi ne yaptım da kızıyorsun bana.?
-Sen gece gece başını alıpta nereye gittiğini sanıyorsun. Sabaha kadar seni aradım. Bak teyzeme sabaha kadar senin için ne kadar meraklandı haberin var mı!?
Peki ya ben? Ne kadar korktum. Sana bişey olacak diye ne kadar korktum bilemezsin Sümeyra. Aklım çıktı.
Sümeyra- benim için endişelendin mi sen diye Yusuf'a tebessüm ederek sordu onun kendisini azarlamasına aldırmadan.
-Yusuf bu durumda sessiz kalarak cevaplamak istemedi. Bu sırada Fatma teyze seslerden uyanmış ve hemen Sümeyra'nın yanına yaklaşmıştı.
-iyi misin kızım. Çok şükür bin şükür Rabbime diyerek Sümeyra'ya sarıldı. Yusuf Sümeyra'ya sert bakışlarla baktı ve odadan çıktı. Sümeyra çok korkmuştu onun bu bakışlarından. Ama kendisi için endişelenmiş olması da hoşuna gitmiypr değildi :)
...
Sümeyra akşama doğru kendini tamamen iyi hissetmeye başlayınca Yusuf ve Fatma teyzeyle beraber hastahaneden çıkıp doğru Fatma teyzenin evine gitti. Fatma teyze onun için temiz çarşaflar çıkarıp bir yatak hazırladı. Ona kızı gibi bakacak ve onunla beraber uılların yalnızlığını giderecekti.
Yusuf artık kimsenin kendisine ihtiyacı kalmayınca boş bıraktığı camiye gitme gereksinimi duydu.
-birşeye ihtiyacınız olursa telefon edin. Şimdi camiye gitmem gerek. Dedi
Yusuf giderken Sümeyra seslendi.
Yusuuf??
- yusuf Sümeyra'ya döndü ve efendim der gibi başını salladı.
-sana yaşattıklarım için bi özür borcum var. Özür dilerim dedi başını öne eğerek.
Yusuf gülümsedi. Sen iyisin ya gerisini düşünme. Sabah çok kızdım hakkını helal et.. Diyince Sümeyra çok mutlu olmuştu. Yusuf gidince Fatma teyze ve Sümeyra yalnız kaldılar.
....
Bu sırada Ahmet bey Sümeyra'nın eve gelmeyişine çok sinirlenmiş bütün gece onu arayıp cevap alamamıştı. Söylediklerine pişman olsa da bunu kabullenemiyor ve kötü adam rolünden bi an olsun taviz vermiyordu.
Sümeyra'nın çalıştığı dükkanı aramaya koyuldu. Onu bulup haddini bildirecek ve birdaha oraya gitmesine izin vermeyecekti. Hatta belki arkadaşlarımdan biriyle evlendirip karşılığında iyi bir para bile alabilirdi. Bu düşünceler akkında canlandıkça sinsice gülümsemeye başladı. Bu ona göre çok iyi bir fikirdi. Kötülükte kendine hakim olamayan Ahmet bey ne yazık ki iyi biri olmayı çok denese de bir türlü beceremiyor ve kötü düşüncelerine hemen yeniliveriyordu.
Günlerce Sümeyra'nın çalıştığı yeri aradı ve sonunda Sora sora buldu.
Fatma teyze o gün dükkandyaydı ve Ahmet bey bir hışınla içeri girip Fatma teyzenin üzerine yürüyerek nerde benim kızım söyleee nerdeee!! Diyerek bağırıp çağırdı.
Zavallı Fatma teyze bu caninin Sümeyra'nın babası olduğunu anlamıştı. Demek sümeyra bu yüzden seni terketti. Böyle iğrwnç bi adam olduğun için bize sığındı. Hemen git burdan yoksa polis çağırırım diyerek eline geçirdiği sopayla Ahmet beyin kafasına vurdu. Ahmet bey sopayı elinden alarak Fatma teyzeye iyice sinirlenmişti. Dükkanı dağıtıp Fatma teyzenin ellerini oradaki iplerden biriyle bağladı. Sanırım ölmek istiyorsun sen. Söyle çabuk nerde benim kızım!! Derken Yusufa oradan geçenler haberi ulaştırmış olmalıydı ki bi koşu yetişip Ahmet beyi tuttuğu gibi yere fırlattı. Tek bir yumrukla Ahmet beyi yere serip tuttuğu gibi dışarı attı. Öylesine yürekli ve korkusuzdu ki nerede bir haksızlık görse mutlaka karşı çıkardı.
Eğer birdaha buradan geçer veya Sümeyra'nın ya da teyzemin yanına yaklaşırsan seni polise bırakmaz kendi ellerimle öldürürüm anladın mı??!! Diyerek Ahmet beyi korkutmayı iyice başarmıştı. Ahmet bey bişey demeden orayı terk etmiş ve yeni planına hazırlanmaya başlamıştı. Şimdi Sümeyra'yı yalnız başına yakalayıp kaçıracaktı. Kaçırdığı gibi arkadaşına verecek ve kimsenin haberi olmadan bu işi halledecekti. Bu defa daha fazla kin doluydu. Gözü dönmüş tuzak kurduğu kişi zavallı kızı olduğu aklına bile gelmiyordu...

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin