GÖKLER ŞAHİT

8 4 0
                                    

Yusuf hemen atıldı konuya
-bak eğer benimle evlenmeyi kabul edersen seni daha rahat ve hesapsız kitapsız koruyabilirim. Ama şimdi bize gidicez. Herkes soracak Yusuf'un yanına taktığı kızda kimin nesi. Burada çok söz olur Sümeyra.
Ben dayanırım ama sen kaldıramazsın. Birde bunun için üzülmeni istemiyorum. Merak etme sadece kãğıt üzerinde olacak. Seni bir süre babandan korumak için. Seni rahat bıraktığı zaman...
Diyerek başını öne eğdi Yusuf.. Tıpkı heyecanlı bir çocuk gibi ikna etmeye çalışması Sümeyra'nın öylesine hoşuna gitmişti ki, utanmasa boynuna sarılacaktı Yusuf'un..
-evet Yusuf. Babam beni rahat bıraktığı zaman sende mi bırakacaksın beni?
-şeyy aslında...
Ben seni bırakmak istemem tabi ama Ben de bu mahallenin imamıyım. Örtünmeni isterim Sümeyra. İstersen kâğıt üzerinde bir evlilikte olmaz bu.
-olmasın Yusuf. Sevdiğim adamla káğıt üzerinde bir evlilik babamın zulmünden daha ağır gelir yüreğime..
Yusuf ve Sümeyra bir müddet göz göze baktılar. Sanki gözleri birbirlerine kelimelerin dahi yetersiz kalacağı o kadar çok şey söylüyordu ki, Sümeyra'oracıkta daha fazla söz söylemeyip Yusuf'a sarıldı..
Eee küçük hanım henüz teklifime bir cevap vermediniz. Dedi gülümseyerek.
Evet evet evett.. Diye bağırdı denize bakarak. Ayağa kalktı ve
Şahit ol Deniz Güneş Ay şahit olun Gemiler..şahit ol dumanı tüten vapur şahit olun hepiniz. Bugün en kötü günümü kışımı yaza çeviren adamla evleniyorum...
Yusuf hemen ayaklandı ve Sümeyra'nın ellerini tutarak
--Şahit olun melekler şahit ol ey sema şahit ol Yarab senin huzurundayız. Biz evleniyoruzzz..
Diyerek sarıldılar birbirlerine. Bu öyle bir sarılmaydı ki yer gök bir olsa Allah istemedikçe kopamayan bir düğüm gibiydi tıpkı..

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin