Sümeyra artık daha çaresiz bir durumda olduğunu ve kendisini ancak bir mucizenin kurtarabileceğini anlamıştı..
Gözündeki yaşlarla bekledi çaresiz.Öte yandan Yusuf her yerde onu arıyor, başına birşey gelmesinden endişe ediyordu. İlk işi babasını bulup ona gününü göstermek olacaktı.
Polislerle beraber çok geçmeden Sümeyra'nın babasının evini bulabilmişlerdi. Yusuf herkesten önce davranıp kapıyı yumruklamaya başladı. Fakat evde kimse yoktu. Ahmet henüz gelmemişti. çünkü o sıra kızını satmakla meşguldü. Daha doğrusu satmış ve evine dönüyordu olacaklardan habersiz. Yusuf evde kimsenin olmadığını anlamış olacak ki polisler de evde kimsenin haberi olmadığını görünce oturup beklemeye başladılar. Yusuf'un gözü dönmüş sabırsız bir şekilde beklerken gözü ilerde saklanarak uzaklaşmaya çalışan birine çarptı. Olduğu yerden fırlayıp koştu. Adam farkedildiğini anlayınca hızla koşmaya başladı. Ahmet önde Yusuf arkada hırsız polis oynamaya başladılar ki çok geçmeden Yusuf adamı yakalayıp yüzünü kendine çevirdi. Bu Sümeyra'nın babası Ahmet'ti. Yusuf o sinirle Ahmed'e öyle sert bir yumruk attı ki olduğu gibi yere serildi.
Yusuf'un ve polislerin kendi kapısında beklediğini görünce saklanarak kaçmaya çalışmıştı.
Çok geçmeden polislerde geldiler ve Ahmet'i Yusuf'un elinden alarak karakola götürdüler.
Sümeyra'nın yerini öğrenene kadar bırakmadılar.
Ahmet- bilmiyorum bi bilmiyorum ben neden kaçırayım kızımı he söyleyin..
Yusuf- ulan bana bak herşey ortada. Güvenlik kameralarında kızını kaçırdığın bariz ortada..
Biz sana kaçırıp kaöırmadığını değil nereye götürdüğünü soruyoruz diyerek elini masaya sert bir şekilde vurmasıyla Ahmet'in irkilmesi bir oldu.
Köşeye sıkıştığını anlayan Ahmet bu defa savunmaya geçti.
- herşeyi onun iyiliği için yaptım. Bu Yusuf kızımın beynini yıkıyor hurafelerle. Kızım benden iyice uzaklaştı. Hurafelere kapılmış gidiyor. Dedi polislere dönerek.
Aykut polis- bak babalık hepimiz neyin ne olduğunu biliyoruz. Kızının yerini söyle. Sen nasıl babasın yahu. Bir insan kızına bunu nasıl yapar dedi sert bir tavırla.
-Ahmet yerini söylememekte ısrar edince
Polis - atın bu adamı nezarete orada kalsın. Ne bir su ne bir ekmek. Orada yalnız kalsında aklı başına gelsin.
Ahmet korkmuş bir ifadeyle
-buna hakkınız yok kızımı kurtardın ben....
Peki peki tamam söyleyeceğim. Ama bana bir ceza vermeyeceksiniz.
Der demez Yusuf tuttu ve iki yakasına yapıştı.
-söyle nerde!!???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR)
ChickLitÖyle bir çift göze aşık olmalı ki Ziyan olmasın.. Ziyan olmasın her bir zerresi bakmaların.. Sevgiliyle atılan kahkahaların.. Ziyan olmasın..