Sümeyra iyice iyileşmiş artık ayaklanmıştı.
Fatma teyze dükkanda yalnjz çalışıyor Sümeyra da iyileşinceye kadar ona yemeğini götürüyordu.
Zavallı Sümeyra Babasının haince planlarından habersiz Dükkana gidiyordu. Ahmet Fatma teyzenin evini bulmuş Günlerce Sümeyra'nın çıkmasını beklemişti. Sümeyra hiç dışarıya hatta balkona bile çıkmayınca yanlış eve mi geldim diye düşünmüştü.
Günler saatler ve dakikalar sonra Sümeyra örtüsünü alıp iyice örtünüp evden çıktı. Bir elinde yemek sessizce dikkat çekmeden yürümeye koyuldu. Bir kadın dikkat çekmemeliydi. Fatma teyze öyle söylemişti.
Babası Sümeura'yı örtülü görünce ilk bakışta tanıyamadı fakat yüzüne iyice baktığında Gözlerini fal taşı gibi açtı.
..
-Nasılda yıkamışlar kkzımın beynini. Her neyse onu burdan alıp daha zengin ve çağdaş bir aileye vericem. Hemde benim arkadaşım yabancı değil. O mutlu olur bende onun sayesinde zengin....
diyerek gülmeye başladı.
Kendini bu şekilde teselli ediyordu anlaşılan.Derken Sümeyra hızlı adımlarla yürüyordu. Bu sırada babası arkasından koştu ve elinde ki beze döktüğü ilaçla Sümeyra'nın burnuna dayayıp bayıltmayı başarmıştı. O sırada babasının Sümeyra'yı evlendirmek istediği arkadaşının adamları özel bir arabayla gelip İkisini oradan alıp uzaklaştılar. Bu olaya şahit olan komşular ise gelen özel arabayı ve içerisindeki adamları görünce çaresiz susmayı tercih ettiler.
...
Vee akşam olmuş Fatma teyze eve doğru yola koyulmuştu.
Eve gelirken Yusuf'u görüp seslendi. Eve giden Yusuf teyzesini görünce hemen yolunu değiştiriverdi.
Fatma teyze Yusuf'a iyice bir sarıldıktan sonra söze atıldı.
Nasılsın oğlum. Bakkyorum da hiç görmeden geçip gidiyorsun :)
-olur mu hiç öyle teyzem. Görmedim seni. Hem bugün camide işler vardı yapılacak. O yüzden dinlenmek için bir an önce eve gideyim dedim.
-iyi yaptın yavrum şaka yapıyorum zaten ben bilirsin beni diyerek güldü.
-bu arada o namussuz adam rahatsız ediuor mu sizi gelmedi değil mi tekrar!!??
-yok oğlum yok gelmedi birdaha. Yalnız Sümeyra bana bugün öğlen yemek getirecekti ama getirmedi. Onu merak ettim. Yine hasta falan mı oldu acaba??
Belkide uyumuştur. Bi gidip görelim bakalım Sümeyra hanım ne ile meşgullermiş.. Derken yürüye yürüye eve varmışlardı.
Fatma teyze zile bastı. Bekledi bekledi ve bekledi. Fakat kimsecikler açmadı kapıyı. Yusuf'un içine bi kurt düşmüştü bir kere. Kapıyı yumruklamaya başladı Bir vuruş iki vuruş üç vuruş derken kırmıştı kapıyı. İçeri vaktıklarında kimsecikler yoktu. Fatma teyze iyice şüphelenmiş iyice telaşa kapılmıştı.
-teyze nerde bu kız. Başına bişey gelmiş olmasın..
-bi bilmiyorum oğlum ama kendi isteğiyle gitmez o. Bulmamız lazım bişeyler yap Yusufff bişeyler yap kurtar kızımı o alçak babasındannn
Dedi ağlayarak.
Yusuf çok sinirlenmiş artık ateş püskürmeye başlamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR)
ChickLitÖyle bir çift göze aşık olmalı ki Ziyan olmasın.. Ziyan olmasın her bir zerresi bakmaların.. Sevgiliyle atılan kahkahaların.. Ziyan olmasın..