Derken Günlerden salı, beraat gecesi gelmiş çatmıştı. Yusuf o gece sohbet anlatacak ve namaz kıldıracaktı. Sümeyra o akşam eve gitmekle Yusufun sohbetine gitmekte kararsızdı. Bi yandan Fatma teyze ısrar ediyor, diğer yandan babasının kızgın sesleri kulağında çınlıyordu. Sümeyra aşkına yenik düştü ve Yusuf'u dinldmeye karar verdi. O gün babasını aradı ve işim yoğun geç gelebilirim dedi. Babası kızgındı. Eve her gelişinde Sümeyra'yı görmeye alışkın babası onu görmeden yapamıyordu. Aslında onu çok seviyordu. Fakat sevgisini göstermekten de bi o kadar korkuyordu.
Bir baba kıyar mıydı kızına.
Çok sevdiğinden kızar mıydı?
Ahmet bey çok farklıydı. Sevmekle sövmek arasında kalmıştı. Sümeyra içinde kendisi olmak ve olmamak arasıydı. Babası bu saatten sonra olsada olurdu olmasada.
....Babası telefonda Sümeyra'ya çok kızmış ve ne demek geç geleceğim. Tam saatinde burda ol. Kahveden arkadaşlarım gelecek onlara hizmeti ben mi edeceğim.
--ama baba bu gece kandil. Bari hiç olmazsa bu gecenin hürmetine içme. Allahın hoşuna gitmiyor yaptıkların.
--babası Sümeyra'nın bu sözlerine şaşıp kalmıştı. Bu kız nerden öğreniyordu bu lafları. Şimdiye kadar hiç duymamıştı kendisinden.
--beni ırgalamaz Sümeyra tam saatinde burada olacaksın!!!
..........????Dedi ve telefonu kapadı.
Sümeyra da çok kızmıştı babasına.'' Bu gece onun ayyaş arkadaşlarına hizmet edeceğime Yusuf'u dinlerim. İsterse kızmaktan beter etsin.. Dedi kızgın bir tavırla..
Dükkanda yeni gelen lacivert tonlarındaki başörtüyü başına doladı.
Saçlarını iyice kapattı. Boydan birde elbise almıştı. Pantolon yerine onu giydi. Artık tam bir iffet abidesiydi.
Fatma teyzeyle dükkanı kapatıpp Camiye doğru yol aldılar..
Caminin üst katına çıkıp Uygun bir köşede oturdular.
Sümeyra Yusuf'u daha rahat görebileceği bir yere oturdu.
Yusuf öylesine güzel ve özgüven içerisinde anlatıyordu ki Rabbini. Tam bir aşıktı.
Sümeyra ağladı. Yusuf anlattı.
Sümeyra ağladıkça Yusuf daha derinden etkiledi Sümeyra'yı anlattıklarıyla.
Yusuf başını kaldırdı istemsizce, teyzesini gördü. Ve hemen yanında Sümeyra....Birden heyecanlandı ve anlatacaklarını istemeden kekelemeye başladı.
Sonra derin bir nefes aldı ve devam etti.
Sümeyra anlamıştı heyecanlandığını ve gülümsedi gözyaşları arasında..
Ne de yakışmıştı beyaz takkesi. Cübbesi.
Sümeyra gözlerini bi an olsun Yusuf'tan ayırmadı.
Yusuf Allah dedi, Sümeyra ağladı.
Yusuf Aşk dedi, Sümeyra yandı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR)
ChickLitÖyle bir çift göze aşık olmalı ki Ziyan olmasın.. Ziyan olmasın her bir zerresi bakmaların.. Sevgiliyle atılan kahkahaların.. Ziyan olmasın..