13.bölüm

28 6 0
                                    

Derken sohbet bitmiş Sümeyra ve Fatma teyze caminin dışına çıkıp Yusuf'un gelmesini bekliyorlardı.
Yusufta cemaat dağıldıktan sonra Fatma teyzeyi görüp yanına yaklaştı.
Ağzına sağlık yavrum bugün çok güzel sohbet anlattın. Sümeyrayı gözyaşlarına boğdun diyerek gülümsedi.
Yusuf- (tebessüm ederek) bidahakine bu kadar ağlatmam hanım kızını diyerek gülümsedi. Fatma teyzenin onu kızı yerine koyduğunu anlamıştı.
O sırada Sümeyra 'nın telefonu ısrarla çalmaya başladı. Sümeyra korkarak telefonu babasının üzerine kapadı. Yusuf birşeylerin ters gittiğini anlamıştı. Fatma teyzeyide bir merak sarmıştı.
Kim o kızım baksana. Baban mı acaba merak etmiştir.
-evet Fatma tetze babam. Ama açarsam bana çok kızar.
Yusuf-istersen teyzem konuşsun belki yumuşar. Hem haberi yok muydu sohbette olduğundan..
-yoktu. Söyleyemezdim çünki o sevmez böyle şeyleri. Derken telefon tekrar çalmaya başladı. Sümeyra daha fazla dayanamayıp açtı. Açar açmaz bir takım hakaretler, sövmeler ve söylenmeler derken son sözü bir daha bu eve gelirsen seni arkadaşşlarımın önüne meze yaparım. Defol diyerek twlefonu kapadı. Belli ki düşünmeden söylenmiş sözlerdi. Daha doğrusu içmiş ve ne dediğinin farkında olmadan çıkmıştı ağzından tüm bu hakaretler. Belki de ayılsa bu kadar merhametsiz davranmayacaktı.
Telefon kapanınca Sümeyra ağlayarak çömeldi. Elleriyle yüzünü kapadı. Gözleri öylesine doldu ki sel olup taşacak bir şehri andırıyordu adeta
..
Fatma teyze ve Yusuf durumu anlamaya çalışırcasına sorular sormaya başladılar.
Sümeyra yalnızca kovuldum diyebildi.
Fatma teyze ne demek kovuldun sen benim kızımsın. Benim evimde kal. Birdaha da gitme oraya.!!! Diyerek babasına çok kızdığını belirtti.
Yusuf sessizliğini bozdu ve sümeyra eğer beni dinlersen bir kaç gün teyzemde kal. Belki baban daha sonra bu sözlerine pişman olur. Sinir haliyle söylemiştir eminim. Olmazsa teyzem konuşur onunla. Diyerek Sümeyrayı sakinleştirmeye çalıştı kendince.
Sümeyrasinir değil anlamıyor musun diyerek bağırdı Yusuf'a. Bir süredir utanç duyduğu babasını gizliyordu onlardan. Fakat artık söyleme gerwksinimi duydu ve devam etti. Benim babam ayyaşın kumarbazın teki ve yıllardır ona sabrediyorum.çünkü ondan başka kimsem yok. Hiç. Kimsem. Oolmaz olsun böyle hayat dedi ve örtüsünü çıkararak yusufun eline sıkıştırdıben varya bu örtüyü bile haketmiyprum. Öyle bir hayata layığım ve böylesi bana fazla diyerek çekip gitmişti yanlarından. Çünkü artık daha çok utanıyordu Yusuf'tan. Peki şimdi ne yapacak ve nereye gidecekti. Artık daha çok yalnızdı...

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin