Ay Parçam

10 4 0
                                    

Sümeyra daldığı uykusunda gülümsüyordu..
Çiçekler içinde annesini görüyordu..
annesiyle çocukken oynadığı oyunlar girdi rüyasına. Saklambaç, körebe seksek en çokta yakalamaca oynayıp her seferinde bilerek yakalanıp gıdıklanmak giderdi ya hoşuna. her gıdıklanışında gülümsüyordu  uykusunda..

Sonra açtı gözlerini..
"Meğer ne çok özlemişim annemi. Keşke ona sarılsam kokusunu çeksem içime. Ama o bana düşman gibi bakıyor. Belkide beni hala tanımıyor bilmiyor.. Bakıyor bakıyor ama görmüyor göremiyor nedennnn"
Diyerek ağlamaya başladı.

Ağlama sesini duyan Sabiha hanım geldi yanına ve olup biteni anlamaya çalıştı sessiz sedasız. Oturdu ve sarıldı saçlarını okşadı.

"kızım bana anlatmadığın birşeyler mi var?

" var teyze varr ama ne olacak ne yapacağım "diye sarıldı anne şefkatini her sarılışında hissettiği teyzesine..

" anlat yavrum anlat kızım korkma. Ben senin annen sayılırım. Benden can çıkar sır çıkmaz güzel kızım" diyerek rahatlattı Sümeyra'yı..

Sümeyra kendine geldi ve gözyaşlarını silerek anlatmaya başladı..

"Nazlı Hanım varya işte o...

" eee yavrum ne olmuş Nazlı Hanım'a.. "

" o benim annemm teyzee annemmm"

"neee"
Diye şaşkınlıkla açtı gözlerini Sabiha Hanım..
Ne diyeceğini şaşırmış vaziyette önce bir yutkundu ve sakin kalmaya çalıştı..
"bizi bırakıp Yusuf'un babasıyla evlenmiş. Yusuf'a anne olmuş.. Ben annesiz ve çaresiz yaşarken o başkalarına anne olmuş. Kol olmuş kanat olmuşta beni bir başıma acımasız bir babayla ortada bırakmış" diyerek devam etti ağlamaya..

"ağlama güzel kızım, nasıl bir baht sendeki de hiç bitmez dertlerin sıkıntıların çocuğum diye başladı ağlamaya.. Sabiha hanım ağladı sümeyra ağladı...

" peki Annen seni gördüğüne sevinmedi mi birşey demedi mi? Hiç gelmedi buraya "

" beni tanımadı ki. Düşman gibi baktı bana. Yabancı sevimsiz bir gelinmişim gibi yüzüme bakmaya bile tenezzül etmedi. Beni tanımadı. Kızını yavrusunu tanımadı. O kadar unutmuş silmiş hayatındann.. "

O gün boyunca Sümeyra teyzesiyle bu konuyu koşup dertleştiler. Ve bundan sonra ne yapacaklarını konuştular..

Yusuf'ta diğer yandan üvey annesi Nazlı hanımla Sümeyra'nın neden böyle davrandığını çözmeye çalıştılar. Hoş, Nazlı hanım pek oralı olmasa da Yusuf her fırsatta bunu öğrenmeye çalışıyor Sümeyra'ya pek belli etmese de içten içe meraklanıyordu..

Çay içerken, yemek yerken balkonda bahçede bulduğu her boş alanda ve fırsatta Nazlı Hanıma konuyu açmaya çalışıyordu ki işte şimdi tam zamanı diyerek bahçede ki çardakta yine yanlız başına kahvesini içerken yakalamış ve hemen yanına oturmuştu..

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin