İTİRAF...

12 2 0
                                    

Yusuf ve Sümeyra arabada bir müddet sessiz kaldılar.
Yusuf'un öfke ile direksiyona sert bir şekilde vurması sessizliği büsbütün bozmuştu. Sümeyra bi anlık korkuyla irkildi ve
Noluyor Allah aşkına. Sakin ol bak kurtulduk..
-sakin falan olamıyorum Sümeyra. Baban sana bunu nasıl yapar. Öz baban olduğuna emin misin??

-maalesef öz babam... Diyerek başını öne eğdi Sümeyra..
Sümeyra'nın üzüldüğünü farkeden Yusuf:
-Bak kızım bu böyle olmayacak. Sana birinin sahip çıkması lazım. Abin annen teyzen halan yok mu? Yok mu kimsen ya hu..! Seni emanet edebileceğim biri yok mu?
-Benim Allah'tan başka kimsem yok Yusuf..
-.........
Yine bir sessizlik oluştu. Nihayet eve vardı Yusuf.
-Hadi bize gidelim. Dinlenirsin
biraz..
-annenin hoşuna gitmezse ya. Ne olacak o zaman. Teyzene gidelim..
-Sümeyra saçmalıyorsun.
-biraz hava almak istiyorum. Sahile gidip kafa dinlemek istiyorum. Henüz hazır değilim yeni gerilimlere.
-Sümeyra ama ol...
-lütfennn Yusuf..
Yusuf Sümeyra'nın bitkin ve yorgun halini gördükçe ona kıyamıyordu. Fakat kıramadı da. Ve birlikte sahil kenarında oturup denizin mavisini, kayalara vuran hırçın dalgalarını seyrettiler.
Yusuf Sümeyra 'ya sadece kâğıt üzerinde evlenme teklifi etmeyi düşündü fakat buna bir türlü cesaret edemiyordu. Ya da Sümeyra buna henüz hazır değildi.

Fakat bu onun için çok iyi olacaktı. Sadece onun iyiliği için onunla evlenmeliydi. Böylece kimse Sümeyra' ya elini dahi sürmeyecek, onu daha rahat koruyup kollayabilecekti..
Hem belki....

-küçüklüğümde annemle teyzeme gelirdik. Eve döndüğümüzde burdan geçmek biraz denize girmek için çokça ısrarda bulunurdum anneme.. Oda her seferinde beni kıramaz ve dönüşleri sahilden yapardı.. Denizin mavisine aşıktım. Gökyüzüyle aralarında bir bağ varmış gibi gelirdi hep bana. Sanki kavuşmak istemişte, kavuşamayıp göğün rengine bürünmüş gibi.. Çok kıskanırdım onların aşkını. Aşık sanırdım çünkü.

Diyerek aklındaki düşüncelerden uyandırdı Yusuf'u

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diyerek aklındaki düşüncelerden uyandırdı Yusuf'u..
- Aşka inanıyor musun?
-elbette inanıyorum. Denizle gökyüzünün aşkını kıskanıp, ilerde bende birine aşık olursam onun rengine bürüneceğim, öyle bir seveceğim ki tüm benliğimle o olacağım, derdim. Dedi gülümseyerek.
-Sümeyra benimle evlenir misin?
Diye hiç düşünmeden bi anda çıkardı aklını kurcalayan meseleyi Yusuf. Kalbi davul gibi atıyor yerinden çıkacak gibi oluyordu.. Vereceği cevabı çocuk gibi korkarak bekliyordu.
Sümeyra ise öylesine şaşkın hafif tebessüm ve heyecan ile sadece Yusuf'un yüzüne bakıyordu....
_nasılll??

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin