17.bölüm

36 5 2
                                    

Etrafa sağa sola sordu.
-buralarda başı örtülü esmerce bir genç kız gördünüz mü? Diye sağa sola sormaya başladı.
Görenlerde korkularından bu işe karışmak istemediler ve sessizce uzaklaşıp gittiler.
Yusuf herkesin sessiz kaldığjnı görünce  çaresiz diz çöktü ve ellerini başının arasına alarak Sümeyra'yı tamamen kaybettiğini düşündü. İstemsizce doldu gözleri. Onu koruyamamış olmanın verdiği vicdan azabıyla kendini tutamayıp ağladı. Onun bu halini gören küçük bir çocuk yaklaştı Yusuf'a..
-ben gördümmm
Bir sessizlik oldu ve Yusuf ağlamayı kesip sesin geldiği yöne doğru kafasını çevirdi. Çocuk Yusuf'a -  yaklaşarak
-bi abla gördüm. Yolda yürürken bi amca arkasından ağzını tuttu ve arabaya bindirdi. Abla bağırıyordu. Bende korkup kaçtım.

-- ne tarafa gittiler ne zaman oldu bu nerde gördün??
Diye üst üste sorular sordu. Sorularının cevabını alınca direk polise koştu. Karakolda görev yapan akrabaları vardı Yusuf'un.  yardımcı olabilirlerdi.
Hemen mahalledeki güvenlik kameralarını kontrol ettiler ve küçük çocuğun anlattığı gibi bir adama rastladılar. Zavallı Sümeyra nasılda çırpınıyordu. Elindeki yemek kapları etrafa saçılmıştı. Yusuf Sümeyra'yı o halde gördükçe öfkeden çılgına dönmüştü. Bu kişi babasıydı. Neyseki polisler arabanın plakasını görebilmişlerdi..
......

Sümeyye elleri ve gözleri bağlı olarak babasının arkadaşının kocaman evinin bir odasına yerleştirilmişti. İsmi Cemildi..
Cemil 40 yaşlarında oldukça zengin aynı zamanda gece hayatı olan bir kumarbazdı. Tıpkı babası gibi. Ne zamandan beri gözü vardı Sümeyra'da. Çok defa Ahmet'e söylediyse de Sümeyra buna karşı çıktığı için babası reddetmişti bu teklifi.. Ama bu kez Ahmette istiyordu. Çünkü beş parasız kalmıştı.
Tek çare kızını bu adamla evlendirmek kendince hem kızının hayatını hemde kendi hayatını kurtarmaktı niyeti. Hastalıklı bir zihniyete sahip olduğu için sağlam düşünemiyordu.
Cemil Odaya girdi ve Sümeyra'nın gözlerini açtı.
--"kimsin sen ne istiyorsun benden beni neden buraya getirdiniz. Beni kaçıran babam mıydı. Bi baba bunu nasıl yapabilir nasıl!!??? Diye bağırarak ağlamaya başladı.

--aaa sakin ol. Baban çok mantıklı bir kararr verdi.Seni bana vermeyilte ne yapacaktı. Hem yakışıklı hem zenginim. Dedi sevimsiz bir kahkahayla
'
--Sümeyra Cemil' in yüzüne tükürerek sen benim babam yaşımdasın be utan biraz dedi.
Bu Cemil'in hiç hoşuna gitmedi ve Sümeyra'ya sert bir tokat attı. Atmasıyla izinin yüzünde kalması bir oldu..
-- Benimle evleneceksin o kadar. Yoksa seni de babanıda öldürürüm. Para saydım o kadar babana. Dedi ve kapıyı çekip odadan çıktı..

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin