İlk Tanışma

11 4 0
                                    

Yusuf Sümeyra'nın ellerini sıkıca tutup evlerinin yolunu tuttular.
Sümeyra'yı annesiyle tanıştırmak için can atıyordu. Sümeyra'nın da Yusuf'tan aşağı kalır bir yanı yoktu..

Arkalarında bıraktıkları koca deniz sanki onları bir araya getirip, içlerinde bastırmış oldukları duyguları birer birer itiraf ettirip de göndermiş gibiydi..

Sümeyra'nın çocukluktan bu yana Sevgi beslediği Mavi denizin, bu iyiliğin altında kalmamak adına ona koca bir iyilik yaptığını  düşündü Sümeyra..

Bir an arkasına dönüp baktı denizin yeşiline mavisine.. Derin bi nefes aldı.. Gözlerini kapayıp teşekkür ettiğini söyledi içinden.
Yusuf ise anlam vermeden sadece Sümeyra'ya ve denize baktı. Aralarındaki gizli bağdan habersiz.

Sonra tekrar denizi arkalarına alarak yürümeye devam ettiler...

Derken eve vardıklarında Yusuf seslendi  annesine. Cevap alamayınca
_baba Nazlı Hanım nerde?
-ablasına gitti. Bir kaç gün orada kalacak.
-neden? Kötü birşey mi var?
-evet. Ablası yine hastalandı. Kalbi sıkışmış. Kocası olacak o adam kimbilir yine ne yaptı ne dedi de zavallı kadın kaldıramadı!
Diye sinirli sinirli kapıya doğru yürüdü. O sırada Sümeyra'yı görüp duraksadı.
Bu hanım kız da kim Yusuf?
-Nazlı Hanım  da burda olsaydı ya.
Diye söylendi içinden yusuf..
Aslında Nazlı Hanım ve seninle baş başa konuşmak istemiştim. Ama artık her neyse. O sümeyra baba. Evleneceğim kız. Sizden habersiz böyle birşeye kalkıştığım için çok üzgünüm. Ama böyle olması gerekti.
Dedi başını öne eğerek. Utanmış çekinmişti. Çünkü bunca yıllık hayatına kimseyi sokmamış ve böyle konuların bahsini dahi etmemişti..
Babası Hüseyin Bey oldukça şaşkın karşıladı oğlunu. Hiç beklemiyordu.
Ama mutlaka Yusuf'u haklı çıkaracak bir sebep vardır altında diye düşündü.. Oğluna güveniyordu..

Sümeyra oldukça korkmuş ve çekinmişti. Bir Yusuf'a birde ayak uçlarına bakıyordu.. Hüseyin beye bir defa bile bakamamıştı. Kendi babası olsa kimbilir ne hakaretler ne kavgalar bağrışmalar çıkardı ortalıkta. Bu ne mütevazi bir aileydi böyle. Yusuf'u karşısına çıkardığı için defalarca şükretti içinden.

Hüseyin efendi içeri girdi..
Annen geldiğinde tekrar konuşalım bu konuyu. Şimdilik hanım kızın bizimle kalması doğru olmaz. Teyzen yanlız. onun yanına götür. Bir süre orada kalsın. Dedi
Yusuf Hiç birşey demeden Sümeyra'yı alıp teyzesine gitti..

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin