Günlerden Sevda

32 6 0
                                    

...

Akşam oldu.. Rana ve Leyal oturuyorlarken kapı çaldı ve gelen Ahmet bey idi.
Ahmet bey içeri girdi ve çok acıktığını söyleyerek televizyonun karşısına geçti çoğu zaman olduğu gibi.
Leyal'in evde olduğunu fark etmemişti henüz..

Leyal hemen Ahmet beyin yanında aldı soluğu ve
"ben geldiiim" diye bağırdı gülerek..
Ahmet bey şaşkındı.
Ayağa kalktı ve sarıldı Leyal'e.

-kızım sen burayı nasıl buldun? Hoşgeldinnn
- Buldum işte. Demek benim sevgim sizinkinden çok fazlaymış. Beni hemen unuttunuz. dedi Leyal..

-Kızım durumlar belli. Ben çalışmıyorum. Rana'da çalışmıyor. Biz ancak günümüzü kurtarmaya çalışıyoruz dedi yüzünü asarak..

Rana mutfakta babasına yiyecek birşeyler hazırlarken duyuyordu babasının sesini. Hem üzülüyor hem de kızıyordu babasına. "içmesen bunların hiçbiri olmayacak aslında" diye söylendi kendi kendine..

Leyal saygısını bozmadan dinledi Ahmet beyi. Fakat kendisine hak vermiyordu içten içe. Çünkü Ahmet amcasının alkolik biri olduğunun, kazandığı paranın neredeyse hepsini alkole yatırdığını pekãla kendi de farkındaydı. Fakat bunu dillendirip ortamın sıcaklığını bozmak istemedi.
Ve hemen konuya girdi..
-yok amcacım sadece senden birşey rica edeceğim.
-buyur kızım dedi.
-Ahmet amca Tanıdığım iyi bi teyze var yanına bayan birini arıyor. Eğer seninde iznin olursa Sümeyra bu iş için çok uygun. Rana'da İş arıyor diye duydum. Mümkün müdür acaba izin vermen.??
Ahmet bey bir müddet sustu ve
-olmaz kızım Rana çalışmayacak. . Kusura bakma ama sana yardımcı olamayacağım bu konuda. Dedi.
Leyal-
lütfen Ahmet amca. Şunca yıllık komşuluk hatırımız için. Rana çok istiyor. Dedi. istemeden ağzından kaçırmıştı.
-Ahmet amca mutfakta yemek yapmakta olan kızına baktı. onun kendisini dinlediğini biliyordu.

- çok istiyorsa bunu kendisi söyleyebilir.
Derken Rana'yı da yanına çağırdı.
Neden araya başkalarını koyuyorsun.
İyi bir baba olmayabilirim. Seninle yeteri kadar ilgilenemiyor hatta kendimle bile ilgilenemiyorum.
Ama bu demek değil ki aramıza başkaları girecek. Problemlerini bizzat beninle çözmelisin diyerek Rana'ya çok kızmıştı Ahmet bey.
Rana sadece "çok istiyorum" diyebilmişti.

Sesinden ağlamaklı olduğunu hemen anlamış olmalı ki,

-madem çok istiyorsun o zaman git konuş o teyzeyle eve erken gelme şartıyla başlayabilirsin. Dedi..
Rana son zamanlarda babasının anlayışlı tavırlarına bir anlam veremese de kocaman sarıldı babasına.
Artık sıkılmayacak ve en önemlisi de Yusuf'u sık sık görebilecekti. :)

ARTIK ÇOK GEÇ (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin