~2~

3.9K 165 10
                                    

Pred školou som už videla Leu, Zoe, Nica aj Maxa tak som sa pobrala ku ním. Moja cesta ku ním však nedopadla najlepšie...
______________________________________
Ako som tak išla ku mojej partií chlapec, ktorý ma z duše nenávidí pretože som ho odmietla mi podložil nohu....a ja som letela rovno na zem. No nespadla som pretože ma zachytil jeden chlapec. Nepoznám ho...asi je tu nový. Hlboko som sa mu pozrela do jeho silno modrých očí. Mal ich nádherné. Spamätala som sa na to, že všetci sa smiali a chlapec, ktorý to zapríčinil sa začal vyťahovať...bol trápny. Rýchlo som sa vyslobodila zo zovretia neznámeho chlapca a chcela som odísť ale zastavil ma. „Počkaj ja som Alex a ty?" spýtal sa ma a už ku mne vystieral ruku. „Mia, teší ma." potriasla som mu rukou a už som chcela odísť keď v tom som sa otočila. „A díki." ja som práve poďakovala? To sa mi nestáva často. A najmä nie u chalanov. Ale pri Alexovi som čosi cítila. Bezpečie alebo niečo také. „Zas som sprostá a nahováram si." pomyslela som si. Musím na neho čím skôr zabudnúť.
______________________________________
Cŕŕŕŕ... zazvonil školský zvonec a my sme sa museli pobrať do tried. Smerom do našej triedy som si nemohla nevšimnúť chichôtky a drzé narážky...Nevšímala som si to. Veď ja to tomu chlapčiskovi natriem. Nech len počká. Prišli sme na hodinu. Mali sme matiku. Matika mi mimochodom vôbec nejde. Sadla som si do lavice s Leou a zapla som si svoj mobil. A čo nevidím...Áno presne tak. Fotky ktoré niekto spravil keď som spadla na zem a keď ma chytil ten Alex. Bola tam štipľavá poznámka: „Naša školská Barbie dnes skončila na zemi. Prišiel ju zachrániť princ na bielom koni."
Malo to niekoľko tisíc videní. Toto všetko ma naštartovalo ešte viac. Celú hodinu som rozmýšľala nad pomstou. Aj som na niečo prišla....
______________________________________
Ahojte👋
Vítam vás pri ďalšej kapitole. Dúfam že sa vám páčila a že vás tento príbeh baví. Čo si myslíte čo Mia vymyslí a bude táto jej  pomsta vydarená? To sa dozviete v ďalšej časti. Budem sa snažiť vydať ju už dnes❤❤😘
Saja❤:-D

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now