Toto všetko ma naštartovalo ešte viac. Celú hodinu som rozmýšľala nad pomstou. Aj som na niečo prišla....
______________________________________
„Haló Mia si prítomná? Nad čím zas rozmýšľaš?" rozčuľovala sa nadomnou Lea. „Prepáč, ja...rozmýšľala..som....o úlohe z matiky." vykoktala som. „Mia neklam veď ty sa neučíš. Čo sa deje?" spýtal sa ma Max. Nechcela som im vešať na nos, že som sa na internete úplne strápnila. „No tak Mia sme tvoji najlepší kamoši nám to môžeš povedať." povedala mi Zoe. „No tak dobre. Niekto má nafotil keď som spadla a chytil ma ten chalan a k fotke pridali štipľavý komentár." povedala som a ukázala som im príspevok neznámeho človeka. „Neboj sa mi ti pomôžeme." povedal Nico a ja som im v tej chvíli bola veľmi vďačná. „Viete už som aj vymyslela pomstu..." práve keď som im to chcela povedať vošla do triedy učiteľka a za ňou...Alex? Áno Alex. Alex je môj nový spolužiak? Nie to je hádam zlý sen. „No tak Alex predstav sa nám a povedz nám niečo o sebe." vyzvala učiteľka Alexa. „No...Volám sa Alex Mayor a mám 16 rokov. Prisťahovali sme sa sem pred týždňom..." Alex ešte čosi mlel ale ja som ho vôbec nepočúvala. Celý čas som sa mu pozerala do jeho krásnych očí. Mal nádhernú postavu. A to vyšportované telo...Alex sa na mňa celý čas pozeral a usmieval. Po chvíľi mi to prišlo trápne a tak som vytiahla svoj Iphone a začala som prezerať sociálne siete. Alexa to zrejme zarazilo. „Dobre Alex choď si sadnúť. Slečna Smith ku tabuli. Vypočítaj mi túto teplotu ak hustota vody je..."
Samozrejme že som nevedela ani zaťať ale známku mi učiteľka aj tak nedala. Bála sa. Veď môj otec túto školu sponzoruje.„Dobre Mia sadni si a Lea poď mi to vypočítať ty." samozrejme Lea vždy všetko vie. A inak to nebolo ani teraz. Príklad vypočítala za 3 minúty a ja som len pozerala na zapísanú tabuľu. Absolútne som tomu nerozumela. Ale mne to mohlo byť jedno.
Cŕŕŕn... koniec hodiny. Jupii už len 3 hodiny a moja pomsta sa môže začať.
______________________________________
~Obed~
Školské obedy nemám moc v láske ale čo už. Sadla som si za stôl s Leou a Zoe. Chalani dnes nešli na obed lebo urýchlene išli na akýsi futbalový zápas. Na obede sme sa s babami zabávali až kým si k nám nesadol....Alex. Zrazu nastalo úplne ticho. „Alex takže ty si sa sem do Londýna prisťahoval z Bukurešte?" ticho naraz prerušila Zoe. „Áno..."
„Baby prepáčte ale ja už musím ísť tak čaute." povedala som babám a rýchlo som sa zdvihla. Nechcela som sa baviť s Alexom a už vôbec nie teraz. Na baby som žmurkla a oni hneď pochopili že ide o pomstu. „Tak čau Alex." odpovedali sme všetky zborovo. „Ahojte." zosmutnel Alex.
Keď sme s babami vyšli z jedálne zamierili sme si to ku skrinkám. „Takže baby pôjde o toto...
______________________________________
Ahojte👋
Tak ďalšia kapitola na svete. V ďalšej sa už môžte tešiť na tú dlhoočakávanú pomstu. Budem sa tu kapitolu vydať ešte dnes. Zatiaľ môžte do komentárov písať názor na príbeh. Ďakujem za každú ⭐ a za každý 💬
Saja❤:-D
YOU ARE READING
POD MOJU ÚROVEŇ
Teen FictionAhojte, Volám sa Mia Smith a mám 16 rokov. Som najkrajšia zo školy, ostatný mi majú čo závidieť. V škole som veľmi populárna ale nechodím a ani nechcem s nikým chodiť. Všetci chcú somnou chodiť iba preto aby aj oni boli na škole populárny. A to ja n...