„Oli....prečo si vlastne chcel somnou chodiť?
______________________________________
„No ja....mám byť úprimný?"
„Bola by som rada." odpovedala som.
„Bola to stávka. Stavili sme sa s kamošmi či by som ťa zbalil. No mne to aj vyhovovalo. Vedel som že keby že sa dám s tebou dokopy aj ja budem na škole populárny. A navyše si pekná a bohatá." prekvapene som na neho pozerala.
„Aha takže stávka. Mohla som si myslieť. Každý je rovnaký. Ide im iba o popularitu, o krásu a o peniaze. Som síce namyslená ale hľadám chlapca ktorý ma zmení. Pri ktorom sa budem cítiť bezpečne. A nebudem sa musieť na nikoho hrať. A...ďakujem za úprimnosť." povedala som mu hľadiac do jeho zelených očí. Vtom prišla čašníčka a doniesla nám naše koktaily.
„Ja...no chcem sa zmeniť. Chcem byť iná. Nie namyslená. Tak ako sa správam taká som len v škole. V skutočnosti to tak nieje. Ale prosím nikomu to nevrav."
„Máš moje slovo." sľúbil mi Oliver. S vďačnosťou som na neho pozrela. V očiach som mu videla láskavosť.
Vypili sme svoje drinky a pritom sa parádne porozprávali a zabavili. Oliver je úplne iný ako som si myslela. Keď sme dopili drinky Oliver zaplatil s vyšli sme von.
„Nezájdeme ešte do parku?" opýtal sa ma Oliver.
„Môžme."
Cestou do parku sme obaja boli ticho. Nemali sme sa o čom rozprávať. V parku sme si sadli na jednu lavičku pri fontáne. Zaujatí sme sa pozerali na striekajúcu vodu. Začala som na sebe pociťovať zimomriavky. Predsa len sa už ochladilo a ja som mala iba rifľovú vestičku.
„Vidím že ty je zima. Tu máš moju bundu." Oliver sa zobliekol a bundu mi prevesil okolo pliec. Bola som mu v tej chvíli veľmi vďačná.
„Ďakujem ty." pozrela som sa mu do jeho nádherný očí.
„Za málo." usmial sa na mňa. „Vieš no dnešný deň bol úžasný. A práve preto že som ho strávil s tebou."
„Aj mne sa veľmi páčilo."
Vtej chvíli sa Oliver ku mne naklonil a zavrel oči. Zľakla som sa. Moje srdce hovorilo aby som to skúsila no moja hlava o tom nechcela no počuť. Oliver ma pobozkal. Mal nádhernú vôňu. A tie jeho pery. Bozky som mu opätovala. „Mia.. ja.. ľúbim ťa." naraz pomedzi bozky povedal Oliver. „Aj ja teba." odpovedala som mu. Odtiahli sme sa od seba. „Oliver ale si si vedomý že si porušil moje pravidlo. Povedala som že žiadne balenie." zasmiala som sa a vrhla som sa na neho. „Dúfam že to mojej princeznej nevadí." usmial sa Oliver. „Neboj sa nevadí." popravde bola som naozaj rada že to porušil. „Oli prepáč za to verejné strápnenie." ospravedlnila som sa Oliverovi. „Odpustené, ale aj ty my musíš odpustiť že som ťa strápnil."
„Odpustene." zasmiala som sa.
„Ja...no... Mia budeš moja frajerka?" opýtal sa ma Oliver. Zostala som prekvapená. Ešte ráno som ho nenávidela a teraz s ním mám chodiť?
„Áno, veľmi rada." odpovedala som a skočila som na Olivera. Ešte sme tam chvíľu sedeli a rozprávali sa ale potom sme ruka v ruke odkráčali domov.
______________________________________
Ahojte👋
Tak máme tu 8. kapitolu. Tak Mia a Oliver sa dali dokopy čo na to hovoríte? Bude im to klapať alebo to bude práve naopak? Ďalšiu časť sa budem snažiť vydať ešte dnes ak nie tak zajtra. Ďakujem za každú ⭐ a za každý 💬. Ľúbim vás😘
Saja❤:-D
YOU ARE READING
POD MOJU ÚROVEŇ
Teen FictionAhojte, Volám sa Mia Smith a mám 16 rokov. Som najkrajšia zo školy, ostatný mi majú čo závidieť. V škole som veľmi populárna ale nechodím a ani nechcem s nikým chodiť. Všetci chcú somnou chodiť iba preto aby aj oni boli na škole populárny. A to ja n...