~18~

1.8K 97 2
                                    

Elis a Alex si išli sadnúť na gauč a ja som išla do izby.
______________________________________

Otvorila som dvere na izbe a išla som ku skrini. Pred skriňou som stála dosť dlho pretože som sa nevedela rozhodnúť čo si mám obliecť. Nakoniec som zvolila tento outfit:

Ešte som si spravila drdol a takto upravená som zišla dole

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ešte som si spravila drdol a takto upravená som zišla dole. Tam sedel Alex s Elis v obývačke pred televízorom a napchávali sa orieškami a keksíkmi čo sme mali vyložené na stole. Zasmiala som sa. Prišlo mi to komické. Alex a Elis sa otočili. „Môžeme ísť." vyhlásila som a Alex a Elis sa postavili z gauča a spoločne sme zamierili do haly. Tam sme sa obuli. Vyšli sme vonku a ja som zamkla dom. Alex išiel zatiaľ naštartovať auto. Bežala som ku autu, otvorila som dvere a sadla som si na miesto spolujazdca. Celou cestou do školy sme sa zabávali a púšťali si pesničky na plné pecky. Zastavili sme sa ešte v potravinách kúpiť Elis a nám desiatu. Alex zaplatil aj keď som dlho namietala. Nakoniec ma však presvedčil. Myslím že ako mne tak aj jemu bolo trápne hádať sa tam pred predavačkou že kto zaplatí. Predavačka sa len na nás v duchu zabávala. Potom sme nasadli do auta a pokračovali ďalej v ceste. Nakoniec sme zastali. No nezastavili sme hneď pred školou ale troška ďalej. Alex asi nechcel aby nás niekto videl, a už vôbec nie Oliver. „Pozri Elis tam ťa už čakajú kamarátky bež za nimi." povedala Alex Elis a ukázal prstom na nijakú skupinku báb. Elis len prikývla. „Tak teda dobre. Ahoj Alex, ahoj Mia a dúfam že ešte niekedy prídeš." žmurkla na mňa Elis. „Samozrejme." usmiala som sa na ňu. Hneď ako Elis zavrela dvere Alex sa ma opýtal. „Tak teda Mia ako to bude? S kým vlastne chodíš? Koho viac miluješ? Mňa či Olivera? " Bola som zaskočená touto otázkou. Bolo samozrejmé že Alexa milujem viac ale aj ku Oliverovi som niečo cítila. „Samozrejme že teba milujem viac, ale daj mi prosím čas si to s Oliverom vybaviť." povedala som a usmiala som sa naneho. „V poriadku." usmial sa na mňa a pobozkal ma. Bozk som mu opätovala. „Tak zatiaľ ahoj." vystúpila som z auta a zamierila som si to ku škole. S Alexom síce chodíme do tej istej triedy ale bolo by to podozrivé keby sme prišli naraz. Vošla som do školy a zamierila som si to ku skrinke. Otvorila som ju a vybrala som si potrebné knihy keď v tom ma niekto zozadu objal. Bol to Oliver. „No ahoj láska, dnes ráno som ťa čakal pred domom až kým nevyšla tvoja mama a nepovedala mi že si spala u kamošky. Prečo si mi nedala vedieť?" opýtal sa ma. „Ja..no..zabudla som. Prepáč." sklopila som zrak. „To je v poriadku." povedal Oliver a chcel ma pobozkať. „Oli teraz nie. Môže nás tu niekto vidieť." povedala som Oliverovi a odtiahla som sa. „Veď tu nikto není." odpovedal Oliver a skúsil to aj druhý krát. Aj teraz som sa odtiahla. „Navyše už aj tak meškám." povedala som mu, zavrela som skrinku a utekala som hore schodmi do triedy. Keď som vošla do triedy videla som tam už Alexa. Bol tam aj Max, Nico a Lea. Sadal som si ku Lei. „Mia čo to s tebou je? Si akási nesvoja." začali sa ma vypytovať. Keďže sme najlepší kamaráti a hovoríme si všetko rozhodla som sa im to povedať. Po mojom dlhom príbehu na mňa všetci pozerali a otvorenými ústami...
______________________________________
Ahojte👋
Prepáčte že už dlhšie nevyšla žiadna časť ale nemám čas. Dúfam že odpustíte😘. Ďakujem za každú ⭐ a za každý 💬. Veľmi si to vážim. Ľúbim vás❤😘
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now