~52~

1.2K 58 10
                                    

Pretočil som si záznam a čakal som. A vyplatilo sa...
______________________________________
„Ja som to vedel." radoval som sa ako malé decko.
Oliver sa zamaskoval tak aby vyzeral ako ja a pobozkal Sašu. Nijaký ich kamarát ich odfotil a Oliver fotku ukázal Mii. Záznam som rýchlo nafotil do mobilu a miestnosť som zavrel. Sadol som späť do auta a utekal som späť ku Mii. Pred nemocnicou ma však čakalo nemilé prekvapenie. Stál tam Oliver so Sašou a aj s tým ich kamošom.
„Tak čo ako to vyzerá medzi tebou a Miou?" škodoradostne sa ma opýtal Oliver.
„Viem ako to bolo. Mám kamerový záznam." usmial som sa na nich a obišiel som ich. Nevedel som pochopiť prečo sa začali smiať. Rozbehol som sa a otvoril som dvere na Miinej izbe.
„Mia...mám dôkaz." povedal som jej.
„Alex? Prepáč ale je koniec. Ja už chodím s Oliverom." povedala mi a ja som tam ostal prekvapene stáť.
„Prosím?" nemohol som uveriť vlastným ušiam. Odkráčal som ku dverám a otvoril som ich.
„Alex ostaňme aspoň kamarátmi." zakričala na mňa ale ja som ju už nevnímal. Vyšiel som pred nemocnicu a sadol som si do auta. Naštartoval som auto a vyšiel som z parkoviska. Nešiel som domov ale do baru. Mal som chuť poriadne sa opiť a na všetko zabudnúť. Hlavne na Miu. Auto som však zaparkoval blízko nášho domu a odkráčal som si do baru. Hneď ako som otvoril dvere som zacítil dym od cigariet. Podišiel som ku pultu a podišla ku mne čašníčka. Bola celkom pekná.
„Čo si dáte?" opýtala sa.
„Dvojitú whisky." povedal som jej a do pár minút som ju mal pred sebou. Nalial som ju do seba na x a popýtal som si ďalšiu. Po piatych pohárikoch som už bol úplne na mol. Nebol som naučení piť. Zrazu ku mne prišla dosť pekná baba. Bola blondína a mala prekrásnu postavu.
„Nezatancujeme si?" opýtala sa ma.
Len som prikývol a pozdvihol som sa. Začal hrať slaďák. Chytil som ju okolo pása a ona mňa okolo krku. Obaja sme sa začali hýbať do rytmu, zboka na bok. Zadíval som sa jej do očí. Bola taká prekrásna.
„Ideme ku mne?" zašepkala mi do ucha. Prikývol som sa ona má chytila za ruku a ťahala preč z baru. Vonku som sa otočil k nej a pobozkal som ju, keď zrazu sme sa ocitli u nej v byte. Z tej noci som si už nič nepamätal.
Na druhý deň ráno..
„Auu..." chytil som sa za hlavu keď som sa zobudil. Zrazu som si uvedomil že niesom u seba v izbe a že niesom ani v mojej posteli. Vedľa mňa ležala nijaká žena. Bola prekrásna. A ja som si až v tej chvíli spomenul na včerajšok a na Miu. Povedal som si že keď ona môže chodiť s Oliverom tak aj ja môžem chodiť s Vanessou. Zrazu sa zobudila a ja som si ju pritúlil k sebe. Pobozkal som ju a silno som ju objal.
„Alex?"
„Áno, láska?"
„My akože teraz spolu chodíme?" opýtala sa ma.
„Ak chceš." mykol som plecom.
„Jasné že chcem." podskočila od radosti.
______________________________________
Ahojte👋
Tak a ďalšia časť. Nemám čo ku nej napísať tak len ako vždy...ďakujem za ⭐ a 💭. Veľmi si to vážim. ĎAKUJEM.  Ste všetci veľmi zlatý. Ľúbim vás❤
PS: Chcela by som veľmi poďakovať sovicka111 pretože bez nej by som nebola tam kde som teraz. ĎAKUJEM. Všetci jej choďte dať follow 💕💕
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now