~51~

1.2K 56 1
                                    

Stále som si neuvedomoval čo sa deje a bol som z toho vedľa...
______________________________________
Otvoril som dvere a Mii som podal pohár s kávou. S vďačnosťou si ho vzala a usmiala sa na mňa.
„Deje sa niečo?" opýtala sa.
„Nie..prečo?"
„Si nijaký čudný..."
„Mia ja sa ti musím priznať..." chcel som jej všetko povedať ale v tom do izby vošli Miini rodičia...
Pohľad Mii
„Musím sa ti priznať.." nestihol dopovedať a dnu vošli moji rodičia.
„Mami, oci." vykríkla som.
„Zlatko.." podišla ku mne mama a silno ma objala.
„Mami tak aby si ma nezadusila." zasmiala som sa a spoločne somnou aj otec.
„Prepáčte nechám vás chvíľu samých." povedal Alex a odišiel.
My sme sa s rodičmi ešte dlho rozprávali.
Pohľad Alexa
Vyšiel som z izby a sadol som si na vonkajšiu terasu. Poobzeral som sa po okolí a zbadal som Sašu. Tá len na mňa mrzko zazrela a odišla. Avšak všimol  som si jej škodoradostný úsmev keď odchádzala. Nerobil som si z toho ťažkú hlavu a ani som sa nad tým nezamýšľal. Čo by sa len mohlo stať? No veľmi som sa mýlil....
Pohľad Mii
„Aaaaa..." zakričala som keď som uvidela tú fotografiu. Oliver odišiel a ja som sa rozplakala. Moji rodičia už odišli a ja som tu ostala sama. Pomedzi to vzlykanie som pocítila hnev. Hnev na Alexa. Zrazu do izby vstúpil Alex.
„Čo sa deje?" opýtal sa.
„Toto." ukázala som mu fotografiu.
„Ale..to niesom ja." začal mi vysvetľovať Alex.
„Alex..na tej fotografií si ty ako sa bozkávaš so Sašou a ešte na našom dvore." povedala mi nahnevane.
„Mia..ale však ja som u vás doma ani nebol..a počkať od koho máš tu fotografiu a skadiaľ poznáš Sašu?" opýtal sa ma prekvapene.
„Tu fotografiu mi dal Oliver a povedal mi čo je to za babu."
„Jasné...kto iný ako Oliver." povedal Alex a prevrátil očami.
„Alex, odíď..prosím." povedala som a Alex odišiel. Avšak pri dverách sa zastavil.
„Už to mám...dokážem ti že ti neklamem." povedal a zavrel dvere.
Pohľad Alexa
Dostal som nápad. Pán Smith majú pred domom kameru ktorá toto všetko určite zachytila. Prídem tam pozriem sa na tú kameru a Mii dokážem že to niesom ja ale Oliver. Sadol som do auta a naštartoval som. Zastavil som až pred Miinim domom. Vystúpil som a potom som si uvedomil že jednu vec som nedomyslel. Jej rodičia. Sú doma a ja ich nijako musím odlákať. Prišiel som ku dverám a zazvonil som. Otvoril mi vysmiatí pán Smith.
„Ahoj, deje sa niečo?" opýtal sa.
„No..Mia by s vami chcela hovoriť." vymyslel som si.
Pán Smith aj s jeho manželkou rýchlo sadli do auta a utekali do nemocnice. V tej rýchlosti úplne zabudli na dom. Ostal otvorený. Opatrne som vošiel dnu. Zrazu na mňa skočil Buffy.
„No ahoj kamarát." pohladkal som ho po hlave. Zdvihol som sa zo zeme a kráčal som ku miestnosti kde sú umiestnené kamery. Otvoril som miestnosť a sadol si na stoličku. Kamera číslo...5. Našiel som ju v zozname a nastavil som ju na počítači. Pretočil som si záznam a čakal som. A vyplatilo sa...
______________________________________
Ahojte👋
Viem dlho nebola časť. Ale viete ako..prázdniny. Naozaj nemám teraz čas písať kapitoly ale budem sa snažiť😘 Do 💬 mi môžte napísať čo idete robiť vy cez prázdniny. Ďakujem za každú ⭐ a každý 💬. Veľmi si to vážim a ďakujem vám😍
Ste zlatíčka♥
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now