Dojedla som pizzu a vyšla som hore do izby. V izbe som si ľahla na posteľ keď v tom...
______________________________________
My pípla esemeska. „Kto zasa otravuje." pomyslela som si. Nemôžem mať ani chvíľku pokoj."
Mobil som zapla. To čo som videla ma zarazilo. Prišla mi esemeska od Olivera.
______________________________________
Oliver.Mackey- No ahoj Mia už si sa stihla pochváliť na Instagram čo;-)
Mia_Smith- Keby len na Instagrame:O
Oliver.Mackey- Musím ale uznať že ty to vyšlo mala si to pekne zorganizované.
Mia_Smith- To viem aj bez teba. Nemusíš my to pripomínať.
Oliver.Mackey- Dobre vzdávam sa vyhrala si.
______________________________________
Bola som naozaj rada že sa vzdal a ja už nemusím vymýšľať ďalšiu pomstu. Predsa len každý vie že by nadomnou nemal šancu vyhrať.
______________________________________
Mia_Smith- Konečne si pochopil že si nadomnou nemal žiadnu šancu vyhrať a vzdal si sa.
Oliver. Mackey- Nezdá sa ty že ty trochu stúplo ego? Alebo si už taká od prírody?
Mia_Smith- Bohužiaľ taká som a nič s tým nespravíš.
Oliver.Mackey- Počúvaj Mia nepôjdeme spoločne osláviť to tvoje víťazstvo nadomnou do kaviarne?
Mia_Smith- To ma akože pozývaš na rande?
Oliver.Mackey- Nenazval by som to rande ale ok.
Mia_Smith- Dobre tak o 15:00 v parku platí?
Oliver.Mackey- Ale prosím ťa už žiadne pomsty.
______________________________________
Áno Oliverovu ponuku som prijala. Ale nič si s ním nechcem začínať. Prijala som to len tak zo srandy. Aj tak by som sa doma nudila.
Bolo 14:00 takže som mala ešte nijaký ten čas. Išla som do skrine kde som si vybrala tento outfit:Vonku bolo teplo tak som si na to dala len rifľovú vestičku. Mala som ešte dosť času tak som si sadla na gauč a prezerala si Instagram. Pod mojím najnovším príspevkom bolo už niekoľko zhliadnutí. Bolo tam aj dosť komentov. Niektorí na mňa nadávali iní sa zasa bavili na Oliverovi somnou. „Uz dosť dávno som nepridala nijakú moju fotku na Instagram." pomyslela som si a hneď som to napravila. Tú istú fotku som ešte hodila na Facebook a na Snapchat. Ďalej som si prezerala Facebook keď v tom niekto zazvonil.
„Došľaka to musí byť Oliver. Veď už je 15:20!" rýchlo som si zobrala kabelku a utekala ku dverám. V nich stál nahnevaný Oliver. „Hmmm...no prepáč ja som sa trochu pozabudla."
„No to vidím. Pod už!" povedal Oliver a snažil sa upokojiť. Vyzeral pri tom smiešne. Začala som sa nahlas rehotať. „Čo sa zasa deje?" nechápal Oliver.
„Nič, nič. Tak do ktorej kaviarne ideme?"
„Do tejto čo je tu na rohu."
„Ok, môže byť.
______________________________________
*V kaviarni*
Hneď ako sme vstúpili do kaviarne išli sme si sadnúť za úplne posledný stôl pri okne. „Tak princezná čo si dáš?" spýtal sa ma Oliver milým hlasom.
„Pozri Oliver vyjasníme si zopár veci. Nevolaj má princezná ani zlatíčko ani nijak inak. Iba proste Mia. Po druhé nechcem si s tebou nič začínať, prišla som tu len zo zábavy a z nudy. Takže sa ma nesnaž zbaliť ani nič podobné ok? A dám si jahodový koktail, ďakujem." Dorozprávala som svoj dlhý epilóg a usmiala sa na neho.
Zmätený Oliver na mňa nechápavo a s otvorenými ústami pozeral. „Oo..ok. Čašníčka poprosím vás jeden jahodový a jeden jablkový koktail. Ďakujem." zakričala Oliver na čašníčku.
„Oli....prečo si vlastne chcel somnou chodiť?
______________________________________
Ahojte👋
Tak máme za sebou 7. kapitolu. Čo si myslíte ako to dopadne s Miou a Oliverom. Budú sa ďalej nenávidieť alebo si navzájom odpustia? Dúfam že aj vy sa tak tešíte na ďalšiu čas ako ja😱 Ďakujem za každú ⭐ a za každý 💬. Ste super😘😘
PS: v ďalšej kapitole vám ukážem ako vyzerajú Oliver a Alex.
Saja❤:-D
YOU ARE READING
POD MOJU ÚROVEŇ
Teen FictionAhojte, Volám sa Mia Smith a mám 16 rokov. Som najkrajšia zo školy, ostatný mi majú čo závidieť. V škole som veľmi populárna ale nechodím a ani nechcem s nikým chodiť. Všetci chcú somnou chodiť iba preto aby aj oni boli na škole populárny. A to ja n...