Alex ma objal a ja som sa k nemu pritúlila. Nakoniec sme obaja zaspali.
______________________________________
Ráno som sa zobudila na štekanie Buffyho. Otvorila som oči a vstala som z postele. Alex aj Lea ešte spali. V kúpelni som si umyla zuby. Nemaľovala som sa len som si dala špirálu. Pribehol za mnou Buffy. Rozhodla som sa že si pôjdem zabehať a zoberiem aj jeho. Obliekla som sa:Za svoju postavu som sa vôbec nemusela hanbiť pretože pred tým som chodievala cvičiť. Zobrala som si slúchadlá, mobil a uviazala som Buffyho. Takto som vyšla von. Buffyho som popri mojom bežaní pustila aby sa naučil chodiť pekne vedľa mňa. Darilo sa mu to. Naraz niekto zapískal a ja som sa obzrela. Zrazu som do niekoho narazila a skončila som na zemi. Ten do koho som narazila sa mi pomohol pozdvihnúť a ja keď som sa na neho pozrela až vtedy som pochopila o koho ide. Predomnou stál Oliver.
„Ahoj." pozdravil sa mi tak som sa mu odzdravila.
„Vidím že si na prechádzke." povedal mi.
„Ale áno išli sme si s Buffym trochu zabehať. Však ty chlpáč môj." pohladila som Buffyho.
„Môžem vám objednať kebab?" opýtal sa.
„Super dnes som ešte neraňajkovala takže by to bol dobrý nápad." zasmiala som sa.
Podišli sme k stánku a Oliver nám objednal dva kebaby. Jeden som si od neho vzala a začala som jesť.
„Super to čo som teraz zhodila zasa priberiem." povedala som a Oliver sa zasmial. Z kebabu som vybrala jedno malé mäsko a hodila som ho Buffymu.
„Asi si ho dostala na narodky však?" opýtal sa ma zrazu Oliver.
„Áno." odpovedala som mu.
„Vlastne aj ja mám pre teba niečo. Chcel som ty to ísť zaniesť ale potom sme sa stretli." povedal mi a začal niečo vyťahovať z vrecka. Potom mi podal malú krabičku. Pomaly som ju otvorila a s otvorenými ústami som hľadela na to čo som práve dostala. Bol to nádherný náhrdelník.„Mia iba ty jediná si moja princezná. Nikoho iného ako teba som ešte nemiloval tak veľmi. Viem ty a Alex. Ale ja som predsa lepší ako on. Mia ja ťa milujem." povedal mi a začal sa ku mne približovať. Odtiahla som sa.
„Oliver sľúbil si mi niečo. Že nič na mňa nebudeš skúšať. Ja milujem Alexa a nikoho iného a si na veľkom omyle ak si myslíš že si lepší ako on. Myslela som si že si sa polepšil a že budeme aspoň kamaráti. Ale tebe ide stále len o jedno. Vôbec si sa nezmenil. Naše kamarátstvo končí." vykrikovala som tam na neho a potom som utekala domov. Buffy bežal za mnou.
„Mia počkaj!" zastala som.
„Prosím odpusť mi. Neviem čo to domňa vošlo. Chcem aby sme ostali kamarátmi." povedal mi.
„Dobre ale už sa nebudeme stratávať." povedala som mu a odišla som. Zastala som pred domom. Utrela som si slzy ktoré mi vypadli po ceste. Otvorila som dvere a vstúpila som dnu. V kuchyni sedeli Alex a Lea.
„Mia kde si bola?" pribehol ku mne Alex.
„Bola som si zabehať." odpovedala som. Naraz mu pohľad skĺzol na môj náhrdelník.
„Mia? To máš odkiaľ?" opýtal sa ma.
„Ja...cestou som stretla Nica a on mi ho dal." zaklamala som. Alex len prikývol a vrátil sa späť ku svojmu jedlu. Ja som sa išla hore osprchovať a zo skrine som si vybrala čisté veci. Potom som zišla dole.
„Mia my už musíme ísť. Alex musí ísť za mamou a my ideme ku babičke. Tak ahoj." povedala mi Lea. Objala som Leu a Alexa som pobozkala. Potom som ich vyprevadila von a keď vyšli z našej ulice zavrela som dvere. Sadla som si na gauč. Zapla som telku a začala som pozerať film ktorý tam bežal.
______________________________________
Ahojte👋
Tak dnes ďalšia kapitola. Ďakujem za každý 💬 a každú ⭐. Veľmi si to vážim a ďakujem vám💕😘
Saja❤
YOU ARE READING
POD MOJU ÚROVEŇ
Teen FictionAhojte, Volám sa Mia Smith a mám 16 rokov. Som najkrajšia zo školy, ostatný mi majú čo závidieť. V škole som veľmi populárna ale nechodím a ani nechcem s nikým chodiť. Všetci chcú somnou chodiť iba preto aby aj oni boli na škole populárny. A to ja n...