~41~

1.3K 69 2
                                    

Na ihrisku sme však stretli niekoho koho sme stretnúť nechceli a ani nemali...
______________________________________
„Mia poďme späť." povedala mi Lea.
Na ihrisku bol Oliver spoločne s jeho partiou.
„Ale pozrime sa kto že tu je. Naša Lea." povedal jeden z chalanov.
„Len tak odkopnúť chlapca." dopovedal vetu a ja som sa zarazila.
„Hej, prestaň. Kto si myslíš že si?" ozvala som sa.
„Ale pozrime sa. Mia Smith." povedal chlapec. Buffy začal na toho chalana štekať.
„A priniesla si aj ochrancu." povedal a ja som sa pozrela na Oliver. On sa pozrel na mňa a hlboko sa mi zapozerali do očí. Naraz sa postavil.
„Luky prestaň! Nechaj ich tak. Poďme radšej my." povedal mu a ťahal ho von z ihriska. Keď odišli Lea na mňa pozrela.
„Mia? Ako si to spravila?" opýtala sa ma Lea.
„Ja...normálne." odpovedala som jej. Nechcela som jej vešať na nos že som sa s Oliverom udobrila. Hlavne nie v tejto chvíli. Sadli sme si na lavičku a hrali sme sa s Buffym. Hádzali sme mu loptičku, konáre a všetko čo bolo okolo. Buffy nám ich poslušne nosil späť.
„Nejdeme na drink?" opýtal sa Alex.
„Super nápad už som začínala byť smädná." zasmiala sa Lea.
Buffyho som späť uviazla na vodítko a kráčali sme dolu do mesta. Zahli sme za roch a tam sme uvideli jednu reštauráciu. Sadli sme si vonku keďže sme mali Buffyho a objednali sme si drink. Všetci sme si dali drť a Buffymu sme priniesli v plastovej nádobe vodu.
Keď sme svoje drte dopili pozdvihli sme sa a vybrali sme sa ku mne domov. Keď sme prišli ku mne na záhradu dostala som nápad.
„Poďme do bazéna." povedala som.
„Super." potešili sa Lea a Alex.
Lei som požičala moje plavky a Alexovi som dala ocinove. Ja som si obliekla moje nové a takto sme zišli do záhrady. Alex ma sotil do bazéna a ja som do neho nemotorne spadla. Skočil za mnou aj Buffy. O chvíľu sme sa už v bazéne šaleli všetci. Skákali sme po sebe, potápali sa. V bazéne sme strávili 2 hodiny. Potom sme si ľahli na lehátka a opaľovali sme sa. Teda až na Alexa. Ten sa hral s Buffym. Potom som sa vnútri osprchovala. Po mne išla Lea až napokon Alex. Ja som sa prezliekla do teplákov a tielka a sadla som si na posteľ. Neskôr za mnou prišla Lea. „Nechcete dnes ostať u nás spať?" opýtala som sa aj keď prišiel Alex.
„Jasné, to by bol super nápad." potešila sa Lea a aj Alex. Zišla som dole za mamou a oznámila som jej to. Nemala s tým problém. Potom som sa vrátila do izby.
„Zahráme sa nijakú hru?" opýtala som sa. Obaja prikývli a tak som zapla
X-Box na mojom televízore. Zahrali sme si všetky hry od Just Dance až po Volleybal. Potom sme si sadli na posteľ a zapli sme si film. Keď skončil prezliekli sme sa do pyžama a každý sme si spravili svoju večernú hygienu.
Potom sme si ja a Alex ľahli na posteľ a Lea ostala spať u mňa v izbe na gauči. Buffyho som uložila do pelecha ale neostal tam dlho. Po chvíli už ležal madzi mnou a Alexom. Alex ma objal a ja som sa k nemu pritúlila. Nakoniec sme obaja zaspali.
______________________________________
Ahojte👋
Chcela by som sa vás spýtať či by ste chceli aby som začala písať novú knihu. Mám už aj nápad tak len napíšte či súhlasíte. Ďakujem za každú ⭐ a 💭. Veľmi si to vážim❤😘💕
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now