~54~

1.2K 54 3
                                    

Cítila som sa pri ňom príjemné ale niečo mi tomu chýbalo. Začala som premýšľať nad Alexom.
______________________________________Z pohľadu Alexa
Po pár hodinách strávených vysedávaním na gauči sme si s Vaness povedali že zájdeme von. Obuli sme sa a vyšli sme von z bytovky. Chytili sme sa za ruky a kráčali sme smerom do mesta. Zastavili sme sa v zmrzlinovom stánku a dali sme si zmrzlinu. Sadli sme si na lavičku a začali lízať. Vaness sa ku mne pritúlila a ja som ju objal. Zatvoril som oči a užíval si chvíľku s Vaness. Jednu príjemnú chvíľku. Keď som otvoril oči zbadal som niekoho kto mi moju náladu v momente zmenil.
Z pohľadu Mie
S Oliverom sme sa išli prejsť pretože doktor povedal že prechádzka mi spraví dobre. Chytili sme sa za ruku a kráčali sme do mesta.
„Nedáme si zmrzlinu?" opýtal sa ma Oliver. Prikývla som a tak sme kráčali ku zmrzlinovému stánku. Obzrela som sa na miesto kde som s Alexom sedávala vždy keď sme boli v meste. Prekvapilo ma kto tam sedel tentokrát. Bol tam Alex a v objatí mal nijakú babu. Alex otvoril oči a pozrel sa na mňa. Mala som chuť rozbehnúť sa za ním a objať ho, ospravedlniť sa mu a dať všetko do starých koľají. Ale nezvládla by som to. Do očí sa mi začali tlačiť slzy. Oliver si to všimol a tak ma len rýchlo chytil za ruku a vzal ma preč.
„Mia zabudni na neho. Pozri ako rýchlo si za teba našiel náhradu." povedal mi Oliver hneď ako sme si sadli v reštaurácii za stôl.
„Asi máš pravdu." utrela som si slzy a usmiala som sa na neho. Bol taký zlatý keď sa smial. Prišla ku nám čašníčka a spýtala sa čo si dáme.
„Ja si dám ten drink s ananásom." povedala som.
„Dobry výber." žmurkol na mňa Oliver.„ Ja si dám to isté."
„Pristane vám to spolu." zasmiala sa čašníčka a odišla. Ja a Oliver sme sa na seba pozreli a vybuchli sme do smiechu. Keď sme dopili svoje drinky Oliver zaplatil a vyšli sme von. Našťastie Alex tam už neboli. Sadli sme si na miesto kde oni sedeli predtým. Nebolo mi to príjemné ale musela som to vydržať.
„Oliver poďme už domov." povedala som mu.
O chvíľu sme už boli pred naším domom. Vytiahla som kľúče a odomkla som. Hneď ako som stlačila kľučku vybehol na mňa Buffy. Pripomenulo mi to Alexa. A moju lásku k nemu ktorá ešte nevypršala. V tej chvíli som si uvedomila že Alexa ešte stále milujem.
„Oliver za chvíľu som späť." povedala som mu a vybehla som z dverí...
Z pohľadu Alexa
S Vaness sme sa rozhodli že pôjdeme na pizzu. Sadli sme si do jednej pizzérie a čakali kým príde čašníčka.
„Dobrý deň čo si dáte?" opýtala sa.
„Jednu pizzu Hawei." povedal som a ona len prikývla. Keď odišla chytil som Vaness za ruku a zahľadel som sa jej do očí. Boli také tajomné. Z môjho premýšľania má vytrhla Vaness.
„Není to tá tvoja bývalá?" povedala mi a ukázala smerom na ulicu. S nechuťou som sa tam pozrel. Bežala...Bolo mi to však úplne jedno. Aj keď musím priznať že ešte stále ku nej niečo cítim.
______________________________________
Ahojte👋
Ďalšia kapitola plná napínavých scén.😂 Ale nie robím si srandu😁. Dúfam že sa vám kapitola páčila ak áno tak hoďte tam tú ⭐ a nijaký ten 💭. Budem vám za to vďačná. Ste moje lásky❤
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now