~32~

1.6K 83 3
                                    

Keď sme sa najedli spoločne sme sadli do auta a zamierili sme si to ku Alexovi domov.
______________________________________

Alex zastavil auto a odomkol dom. Všetci sme vošli dnu. Vyzuli sme sa a sadli sme si na gauč.
„Ja som hladná." povedala Elis.
„Aj ja." zaškomral Alex a ja som sa zasmiala. Prišla som do kuchyne a otvorila som chladničku. Chladnička bola prázdna takže som vytiahla svoj mobil a vytočila som číslo na pizzériu. Objednala som dve pizze a vrátila som sa k Alexovi do obývačky. Sadla som si vedľa neho a chytila som ho za ruku. On mi ruku stlačil a ďalej pozeral seriál ktorý nám práve bežal. O chvíľu už niekto zvonil pred dverami. Zdvihla som sa a zobrala som peňaženku. Otvorila som dvere a tam stál dovážač pizze. Zaplatila som mu a pizze som si vzala. Prišla som do obývačky a položila som ich na stôl. Ja a Elis sme zjedli spoločne jednu a Alex zjedol tú druhú. „Alex a kedy asi by mali pustiť tvoju maminu z nemocnice?" opýtala som sa Alexa počas prežúvania. „Mali by ju pustiť zajtra." povedal mi s ja som prikývla. Keď sme dojedli prázdne krabice som zobrala a išla som ich zahodiť vonku do koša. Otvorila som dvere a podišla som ku kontajneru. Otvorila som ho a krabice som zahodila. Zdvihla som hlavu od kontajnera a to čo som videla ma prekvapilo. Bol tam Oliver. Bozkával a držal sa za ruku s Leou. Stáli pri nich aj Max a Nico. Nechcela som s nimi teraz rozprávať tak som len rýchlo vošla do domu a zavrela za sebou dvere. Nechápala som ako mi to mohla Lea spraviť. Vedela predsa že sa s Oliverom nemusíme. Pocítila som v sebe hnev. „Mia čo ty je?" opýtal sa ma Alex. „N..nič. Prečo?" povedala som mu. „Naozaj? Neklameš?" opýtal sa ma. Pokrútila som hlavou a sadla som si naspäť k nemu. Celú dobu ako sme tak sedeli som bola duchom neprítomná. Nevedela som si to vysvetliť. Prečo mi to Lea urobila?
Po dvoch hodinách čumenia na televízor sme sa nakoniec zhodli že by bolo dobré zájsť niekde von. Vybrali sme sa do parku. Celou cestou som mlčala. Nemala som chuť rozprávať sa s Alexom alebo s Elis. Po chvíli chodenia sme zastali v parku. Sadli sme si na lavičku. Elis niekde odbehla takže sme mali chvíľku pre seba. Alex ma objal a dal mi pusu na čelo. Privynula som sa k nemu a zavrela som oči. Následne som ich otvorila a to čo som videla ma zarazilo. Trochu ďalej stáli Oliver s Leou a držali sa za ruky. Bolo mi z nich zle. Podvihla som sa. „Mia počkaj čo sa deje?" opýtal sa ma Alex a potiahol ma späť. Iba som hlavou naznačila na miesto kde stoja Oliver a Lea. On sa tam pozrel a všetko to pochopil. Rozplakala som sa a tak ma Alex objala. Takto v objatí sme tam sedeli aspoň hodinku. Uvedomovala som si že si nás Lea a Oliver museli všimnúť. Bola som ale presvedčená že s Leou už neprehovorím a že naše priateľstvo sa už skončilo tak isto ako aj s chalanmi. Zrazu mi niekto zavolal. Bola to mama a tak som to zdvihla.
„Ahoj Mia, ako sa mi máš?" opýtala sa.
„Ale celkom dobre, ty sa pochváľ."
„Zatiaľ sme si s ockom dostali klientov na našu stranu takže je to v pohode." povedala mi s radosťou mama.
„To je výborné. Mami už musím končiť tak zatiaľ ahoj." povedala som a počkala som kým sa mi mama odzdravila a potom som hovor zrušila. Pritúlila som sa k Alexovi a nechala som nech mi príjemný letný vánok fúka do tváre.
______________________________________
Ahojte👋
Ako sa máte? Prepáčte ale v tomto období nemám moc chuť písať tak sa vám vopred ospravedlňujem. Dúfam že to chápate💕Ďakujem vám a veľmi si vážim každú ⭐ a každý 💬. Ste skvelý😘💕
Saja❤

POD MOJU ÚROVEŇWhere stories live. Discover now