U ich babky sme boli nijakú hodinku a potom sme sa pobrali ku nám.
______________________________________Cestou ku nám domov sme Elis povedali prečo dnes idú k nám spať. Veľmi sa potešila a skákala celou cestou. Prišli sme pred náš dom. Otvorila som dvere a vošli sme dnu. Vyzuli sme sa. „Mia, ja som hladná." povedala mi Elis. „A čo tak ísť grilovať? Veď je vonku pekne. A ak budete chcieť môžme ísť aj do bazéna." navrhla som. „Super." zaradovala sa Elis. „Ale ja tu nemám plavky." zosmutnela Eli. „Poď do mojej izby spoločne nájdeme moje staré." podala som jej ruku. „Ani ja tu nemám plavky." zrazu sa ozval Alex. S Elis sme sa zasmiali. „Požičiaš si od môjho tatka." povedala som a zasmiala som sa. Potom sme už s Elis bežali do mojej izby. V izbe som otvorila obrovskú skriňu a úplne zdola som vybrala veľkú tašku. Položila som ju pred Elis. „Môžeš si z toho vybrať čo len chceš." žmurkla som na ňu. Rozžiarili sa jej oči a začala hrabať v taške. Ja som zatiaľ zišla dole za Alexom. On už pripravoval veci na grilovačku. O chvíľu zišla dole Elis v mojích plavkách, ktoré som nosila ako malá. Boli na nej nádherné. Pristali jej. Ja som ešte zbehla po plavky Alexovi a mne. Alex zatiaľ pripravil gril. Vošla som do záhrady a rozprestrela som si lehátko na ktoré som si následne ľahla. Ako som tak ležala naraz som pocítila kvapky ktoré mi stekajú po tele. Otvorila som oči a otočila som sa. Stál tam Alex celý vysmiati. Prišla som ku nemu potiahla som ho a on spadol do bazéna. No stihol stiahnuť aj mňa. „Alex! Ja ťa zabijem!" zakričala som a snažila som sa ho potopiť. Dopadlo to však tak že on potopil mňa. Chvíľu sme sa tam tak bláznili no potom sme zistili že sa nám pripekajú špekačky. Alex rýchlo vybehol a zachránil ich. Veľmi som sa smiala spoločne s Elis. Alex už dopiekol a my sme sa všetci usadili za stôl a začali sme jesť. Keď sme dojedli išli sme ešte do bazéna. Tam sme sa poriadne vyjašili. V bazéne sme boli hodinu a mali sme už poriadne rozmočené prsty tak sme vyšli. Vošla som do kúpeľne a odlíčila som sa. Osprchovala som sa. Potom som si obliekla tričko a tepláky.
Make-up som si už nerobila. Zišla som dole kde už na gauči sedeli Alex a Elis. Pozerali nijaký film. Sadla som si ku ním. Alex si ma ku sebe pritúlil. Bolo mi pri ňom príjemne. Televízor sme pozerali dve hodiny. Elis medzi tým zaspala. Alex ju zobral do náručia a odniesol do hosťovskej izby. Potom sa vrátil a ľahol si naspäť ku mne. Takto v objatí sme ešte ležali až kým som sa nezodvihla a neodkráčala som do izby. Alex ma počkal pred izbou. Ja som sa zatiaľ obliekla do pyžama a ľahla som si do postele. Alex potichu vošiel do izby a ľahol si ku mne. Pritúlila som sa ku nemu. Takto v objatí sme nakoniec aj zaspali. Priala by som si aby takýto deň bol každý.
______________________________________
Ahojte👋
Tak dneska trochu kratšia a nudná kapitola. Ale aj také musia byť.😉 Ďalšia kapitola bude už lepšia👌 Vážim si každý 💭 a ⭐. Ste lásky💕
Saja❤
YOU ARE READING
POD MOJU ÚROVEŇ
Teen FictionAhojte, Volám sa Mia Smith a mám 16 rokov. Som najkrajšia zo školy, ostatný mi majú čo závidieť. V škole som veľmi populárna ale nechodím a ani nechcem s nikým chodiť. Všetci chcú somnou chodiť iba preto aby aj oni boli na škole populárny. A to ja n...