Έχω νέα

1.1K 62 28
                                    

10.6.2018

Αυτή η ημέρα αγιασμός είναι. Ξέρετε γιατί όμως; Όχι ελάτε μαντέψτε.

Σήμερα αγαπητοί αναγνώστες τελειώνει και επίσημα το σχολείο. Και θα μου πεις τώρα εσύ πως κάνω έτσι; Λοιπόν αν το σκέφτηκες έστω και για λίγο αυτό, τότε είσαι ποιο φυτό και από κάκτο. Κρίμα και σε συμπάθησα..

Αλλά πριν αρχίσω να σας μιλάω για την αγάπη μου με το καλοκαίρι ας σας συστηθώ πρώτα γιατί πάνω από όλα η μαμά μου, μου έμαθε τρόπους.

Η κάμερα κάνει φοκους στην Χριστίνα

Γενικές πληροφορίες
Ειμαι η Χριστίνα Κόλλια και είμαι 16 χρονών. Ζω με την μαμά μου και τον μικρό μου αδερφό. Έχασα τον μπαμπά μου σε ένα τροχαίο πριν μερικά χρόνια. Γενικά όμως δεν είμαι από αυτά τα άτομα που έχουν οικογενειακά προβλήματα. Είμαστε πολύ αγαπημένοι μεταξύ μας.

Χαρακτηριστικά / Εμφάνιση
Δεν είμαι πολύ ψηλή, γύρω στο 1.59. Έχω κάστανα μαλλιά και μάτια στο χρώμα του σκατουλι, αλλά εγώ τα λατρεύω. Γενικά είμαι κατά της βίας, αλλά όταν χρειαστεί δεν διστάζω. Επίσης αγχώνομαι πολύ εύκολα για άκυρα πράγματα. Αλλά αυτό δεν με εμποδίζει στο να είμαι ψύχραιμη στις σωστές καταστάσεις.

Και τώρα που σας είπα για εμένα, επιστρέφω σε αυτό που έλεγα πριν.

Λοιπόν το καλοκαίρι για εμένα είναι το καλύτερο. Γενικά στο σχολείο ξέρω τους πάντες αλλά κάνω παρέα μόνο με τις κολλητές μου. Το καλοκαίρι όμως είναι αλλιώς. Φεύγει ένα βάρος βρε παιδί μου. Πιστεύω όλοι το νιώθετε αυτό. Πάτε στα χωριά σας ή σε κάποιο νησί και νιώθετε ελεύθεροι. Εγώ λοιπόν πηγαίνω κατασκήνωση. Φέτος είναι 7η και προτελευταία χρόνια.

"ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΟΜΓ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ"

Και... Συγκοπή!!!

"Κάτσε παιδάκι μου πως φωνάζεις έτσι; Και πως μπήκες με στο σπίτι; Και γιατί δεν χτυπάς πρώτα, κόντεψες να με στείλεις" είπα στην κολλητή μου που μπήκε στο δωμάτιο ποιο γρήγορα και από τον μπιπ μπιπ στα καρτούν.

"ΑΣΥΓΓΝΏΜΗΑΠΛΆΗΜΑΜΑΜΟΥΜΕΤΗΝΜΑ
ΜΆΣΟΥΚΑΝΟΝΙΣΑΝΝΑΈΡΘΕΙΣΜΑΖΙΜΑΣΤΗΝΑΛΛΗΕΒΔΟΜΆΔΑΣΤΗΝΣΑΝΤΟΡΊΝΗΚΑΙΕΙΜΑΙΣΟΥΠΕΡΧΑΡΟΥΜΕΝΗ."

Η κάμερα κάνει ζουμ στην Αφροδίτη

Γενικές πληροφορίες
Αφροδίτη Σκάλι. Όταν θέλεις να μάθεις τα τελευταία κουτσομπολιά πηγαίνεις στην Αφρο. Ξέρει τα πάντα, για τους πάντες. Ποια C.I.A. η Αφρο είναι καλύτερη. Είναι μοναχοπαιδι και ζει με τους γονείς της.

Χαρακτηριστικά / Εμφάνιση
Η Αφροδίτη είναι σαν ένα τριαντάφυλλο. Ομορφη, γλυκιά με κάστανα ανοιχτά μαλλιά και γαλανά μάτια. Είναι γύρω στο 1.55 και λεπτή με υπέροχο σώμα. Κάθε αγόρι θα ήθελε να τα φτιάξει με την Αφρο. Αλλά όπως είπα και πριν είναι ένα τριαντάφυλλο. Και κάθε τριαντάφυλλο έχει και τα αγκάθια του. Που σημαίνει πως είναι μεγάλος τσαμπουκάς. Δεν μασάει ποτέ τα λόγια της και δεν θα διστάσει να σου την πει.

Την κοίταξα σαν ροφός αφού μετά βίας είχα καταλάβει τι έλεγε. Πάντως βρε παιδί μου με τέτοια πνευμόνια δύτης να γίνεις.

"Για να καταλάβω θα πάμε μαζί διακοπές στην Σαντορίνη;"

Γιατί έχω ένα προαίσθημα ότι θα το μετανιώσω αυτό;

"Συγγνώμη δεν με παρακολουθείς;" Με ρώτησε η Αφροδίτη με ένα βλέμμα σαν να τα είπε τόσο ξεκάθαρα ξέρω γω.

"Όχι αγάπη μου, πως σου ήρθε αυτό. Τόσο καθαρά και αργά που τα λες πως να μην σε καταλάβω; "

Να σημειωθεί η ειρωνεία παρακαλώ πολύ *κουνάει το χεράκι της στην γραμματέα αλλά εκείνη τη γράφει*

"Θα αφήσω ασχολίαστο το γεγονός πως με ειρωνεύεσαι και πολύ απλά θα στο πω στη γλώσσα σου" είπε τιναζοντας το μαλλί της και ήρθε και έκατσε στο κρεβάτι μου.

"Λοιπόν. Εσύ. Εγώ. Διακοπές. Μαζί. Σαντορίνη. You know;"

"Αι μαρη που μου πείρες ένα lower και μιλάς και αγγλικά τώρα"

"Να σε ρωτήσω κάτι; " είπε πλέον η κολλητή μου κοιτώντας με σοβαρά.

Ότι στοίχημα θέλετε βλακια θα είναι..

Κούνησα το κεφάλι, ελπίζοντας πως θα είναι κάτι σοβαρό. Εκείνη με πλησίασε και έπιασε το γόνατο μου.

" Πες μου Χριστίνα μου. Περίοδο έχεις; "

Και *facepalm*

"Απλά σκασε"

Παιδιά δεν μπορώ

Με χάνετε

Δεν την αντέχω, θα τον κάνω τον φόνο




Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο. Δεν ξέρω πως θα πάει ακριβώς αλλά ελπίζω να σας αρέσει. Θέλω να μου πείτε και την γνώμη σας. Πατήστε και το αστεράκι αν σας άρεσε το πρώτο κεφάλαιο. Αυτά

Φιλουμπες darlings

His eyesWhere stories live. Discover now