Αααααχ τι ωραία, σε περίπου 4 ώρες θα ήμαστε στην Σαντορίνη με την Αφρο και τους γονείς της.
Μέχρι να έρθει εκείνη η στιγμή όμως, έχω την αίσθηση πως θα έχω βγάλει και τα έντερα μου!
ΓΙΑΤΊ ΧΡΙΣΤΙΝΑ + ΠΛΟΊΟ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ
Εδώ και μία; Μιάμιση ώρα περίπου; Δεν έχω σταματήσει να ξερνάω σαν χαζή στην θάλασσα λόγο μίας απαίσιας καταραμένης ναυτίας.
Όσοι επιβάτες του πλοίου περνάνε και με βλέπουν ή που θα με ξεματιασουν ή που θα με κοιτάνε με μία φάτσα αηδίας.
ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΆΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΈΧΕΙ ΣΥΜΒΕΊ ΠΟΤΈ
Και δεν είναι μόνο όλα τα παραπάνω. Οοοχι αγαπητοί μου αναγνώστες... Το κάρμα με μισεί τόσο πολύ που εδώ και μισή ώρα Η ΑΓΑΠΗΤΉ ΑΦΡΟΔΊΤΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΆΕΙ ΈΝΑ ΆΘΛΙΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ, που είμαι απόλυτα σίγουρη πως μετά θα μου κολλήσει στο μυαλό..
Α,α, κρουαζιέρα θα σε πάω
A, α, γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπάω
A, α, Mύκονο και Σαντορίνη
A, α, σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοιΑ τέλεια πολύ αργά
ΝΕΎΡΑ. ΠΟΛΛΆ. ΝΕΎΡΑ.
[...]
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
HOLY GROYND
Να σαι καλά Παναγία μου και άγιε μου Νικόλα. Έφτασα ζωντανή..
Τώρα πλέον περπατάμε σε αυτό το υπέροχο, ΆΓΙΟ πατωματάκι του εξοχικού της Αφροδίτης.
Είναι πανέμορφο. Έχει έναν μεγάλο μπροστινό κήπο με λουλούδια και μία βεράντα με μια αιώρα.
Με βλέπω να περνάω πολλές ώρες εκεί..
Στο ισόγειο είναι η κουζίνα, η τραπεζαρία και το σαλόνι με τους δύο μεγάλους καναπέδες και μια πολυθρόνα. Στον πάνω όροφο είναι τα υπνοδωμάτια. Έχει 4 υπνοδωμάτια με τα δικά τους μπάνια. Εγώ διάλεξα εκείνο στο τέλος του διαδρόμου, γιατί είχε περισσότερη δροσιά.
Το δωμάτια είναι πολύ ωραίο. Μόλις μπαίνεις μέσα βλέπεις ένα μεγάλο παράθυρο που φωτίζει όλον τον χώρο και λευκές κουρτίνες στολισμένες με λουλούδια. Στην μέση του δωματίου υπάρχει ένα διπλό κρεβάτι και στον τοίχο στα αριστερά του κρεβατιού είναι η ντουλάπα. Δεξιά της πόρτα του δωματίου είναι άλλη μια λευκή που γράφει απ' έξω WC.
Όσο εγώ περιεργάζομαι το δωμάτιο μου η κολλητή μου μπαίνει μέσα φουριόζα (όπως πάντα) και κάθεται πάνω στο, όπως φαίνεται, αφράτο κρεβάτι.
"Χριστίνα βαριέμαι, θες να πάμε να φάμε κάτι;" ρώτησε η χαζοχαρούμενη φίλη μου και πραγματικά καλύτερο βλέμμα αγελάδας δεν έχω ξανακάνει.
Μα καλά που ήταν αυτή όταν εσύ ξερναγες τον Βόσπορο;
Έλα μου ντε;
"Είσαι χαζή. Πλέον είμαι βέβαιη. ΠΑΣ ΚΑΛΆ ΠΑΙΔΆΚΙ ΜΟΥ; ΈΧΩ ΒΓΆΛΕΙ ΌΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΈΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΘΈΛΩ ΝΑ ΦΆΩ; Το στομάχι μου ακόμα δεν έχει έρθει στην θέση του, τι μου λες;" της είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα
Αν αυτό είναι το ήρεμα, φαντάσου πως είσαι όταν θυμώνεις..
Εσύ γίνεσαι σπαστική σιγά σιγά
"Καλά μην φωνάζεις. Απλά ξέρω ένα ωραίο μαγαζί εδώ κοντά και αφού έχεις χάση τόσα υγρά και το στομάχι σου είναι άδειο, καλό θα ήταν να έτρωγες κάτι. Να βοηθήσω ήθελα μόνο.." είπε κατεβάζοντας το κεφάλι της.
Ίσως της φώναξα πολύ ε;
Καλά εντάξει εκείνη το καλό μου ήθελε. Είναι η καλύτερη κολλητή του κόσμου, δεν μου αρέσει να την στεναχωρώ.
" Συγγνώμη, είσαι φανταστική και σ αγαπάω" είπα γλυκά πλέον και την έκανα αγκαλιά.
Την υπόλοιπη ημέρα κάναμε άπειρες βόλτες στα μέρη που συχνάζει κάθε καλοκαίρι η Αφροδίτη.
Μου είπε επίσης πως κάποια από αυτές τις μέρες θα βγούμε και με κάτι φίλους της. Δεν ήξερα πως είχε παρέα εδώ η Αφρο..
Μα ναι καλέ. Είναι όλη τσιράκια της μαφίας και τους καταζητούν σε 30 διαφορετικές χώρες μαζί με τον Καναδά.
Οκ η φαντασία μου οργιάζει τρελά. Τουλάχιστον μάθαμε και κάτι σημαντικό σήμερα. Οτιδήποτε άλλο εκτός από Μπομπ Σφουγγαράκι (σταθερή αξία) κάνει κακό στον εγκέφαλο
ΟΠΌΤΕ... Κομμένη η τηλεόραση για το υπόλοιπο της ζωής μας. Μην χάσουμε και τα λίγα εγκεφαλικά κύτταρα που έχουν απομείνει. * οι αναγνώστες πετάνε ντομάτες στην συγγραφέα για την βλακια που είπε, και εκείνη φεύγει τρέχοντας *
Καινούριο κεφάλαιο... Εγώ συγκινήθηκα..
Χαίρομαι πραγματικά που υπάρχουν άτομα που διαβάζουν αυτή την ιστορία.
Λοιπόν πριν σας αποχαιρετήσω, να πάτε να διαβάσετε την καινούργια ιστορία της eviiiiii_ γιατί είναι τέλεια.
Αυτά, ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο όσο σε εμένα. Αφήστε ένα σχόλιο γιατί θα με βοηθήσει πολύ και πατήστε και ένα αστεράκι 🌟
Φιλουμπες darlings 😎
YOU ARE READING
His eyes
Teen FictionΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...