Long time no see

522 41 7
                                    

Δεν το πιστεύω...

"Κατσίκα;" είπα γεμάτη απορία, χωρίς να μπορέσω ακόμα να το χωνέψω.

"Έλα ρε γκοτζιλα, που είσαι μαρη τρελά" ακούγεται μια φωνή που πραγματικά μου είχε λείψει τόσο πολύ εδώ και αρκετό καιρό.

Δεν το πιστεύω... Είναι η κατσίκα μου

"OMG ΔΉΜΗΤΡΑ ΕΣΎ ΕΊΣΑΙ;"

"Όχι. Είμαι ένας δολοφόνος που έχει πάρει το κινητό της κολλητής σου, την εκβίασα για να μου πει τα μυστικά σας παρατσούκλια και σκοπός μου είναι να σε απαγάγω και να ζητήσω λύτρα." εντάξει παιδιά η Δήμητρα είναι...

"Με δουλεύεις;" είπα καθώς για άλλη μια φορά είχα το βλέμμα του ροφού.

"Μου φαίνεται ο αέρας εκεί σου κάνει κακό. ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΥΛΕΎΩ ΜΑΡΗ ΣΆΠΙΑ!"

Και επειδή μάλλον έχετε αρχίσει να έχετε πολλές απορίες ας τα πάρουμε από την αρχή.

Η κάμερα πηγαίνει ταξιδάκι μέχρι το σπίτι της Δήμητρας και της κάνει ζουμ

Γενικές πληροφορίες
Δήμητρα Παπαδάκη. Ή κατσίκα.. Και στα δύο ακούει. Είναι φίλη μου εδώ και 9 χρόνια και πραγματικά είμαστε αχώριστες. Όσο αχώριστες μπορείς να πεις δύο κοπέλες οι οποίες μένουν χιλιόμετρα μακριά. Ναι, βασικά η Δήμητρα μένει στο Άργος (εδώ κοντά μωρέ..), αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει την φιλία μας. Γνωριστήκαμε στην κατασκήνωση όταν ήμασταν ακόμα 8 χρόνων. Ζει με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο κατά 2 χρόνια αδερφό της τον Γιώργο.

Τι να κάνει αυτή η χαμένη ψυχή άραγε;

Χαρακτηριστικά /Εμφάνιση
Η Δήμητρα είναι πολύ γλυκιά. Είναι ψηλή, με καστανά μακριά μαλλιά και καστανά ανοιχτά με μια δόση κίτρινου μάτια, που σε μαγνητίζουν. Είναι πολύ ανοιχτόχρωμη και κοκκινίζει εύκολα στον ήλιο. Μπορεί να είναι αρκετά εβεστιτη, αλλά έχει τσαγανό όταν χρειάζεται. Δεν έχει κανένα φοβερό στιλ ή μπορεί να μην αγοράζει ρούχα μάρκας αλλά έχει φοβερό γούστο. Την αγαπώ πολύ.

"Τι κάνεις βρε .." της είπα γλυκά και της άκουσα να χτυπάει το κούτελο της από απελπισία. Με τέτοια κολλητή που έχει τι περιμένατε;

"Μία χαρά. Λοιπόν σε πείρα για να σου ανακοινώσω κάτι. Μάντεψε ποια υπέροχη, καταπληκτική, θεαρα κοπέλα είναι ΚΑΙ ΕΠΊΣΗΜΑ κατασκηνώτρια της Γ' περιόδου" είπε και στιγμιαία τα μάτια μου γουρλωσαν. Σαν κουκουβάγια ένα πράμα. Αλλά! Πριν αρχίσω να τσιριζω σαν καθυστερημενη, είπα να το παίξω λίγο "χαζή ξανθιά".

"Εεεεεμμ δεν ξέρω; Είναι καμιά γνωστή;" και... Δεύτερο facepalm ακούγεται από την άλλη γραμμή. Στο τρίτο θα έχει κοκκινίσει το κούτελο της (χεχε)

"ΕΓΏ ΠΑΙΔΆΚΙ ΜΟΥ, ΕΊΣΑΙ ΧΑΖΉ;"

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

Χριστίνα vs Δήμητρα

1-0

Είμαι πολύ κακιά εε; Καλά σταματάω..

"Απλά σε δουλεύω. Να σε πειράξω ήθελα. Και τώρα που ψάρωσες κανονικότατα μπορούμε να φρικαρουμε παρέα."

Καιιιιιιιιιιιιιι

3............

....

..........

....

......

2........

...

......

........

1..........

"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΠΆΜΕ ΜΑΖΊ ΚΑΤΑΣΚΉΝΩΣΗ!!!!!!!! ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ"

Άρχισα να τσιριζω εγώ στο δωμάτιο μου και η Δήμητρα από την άλλη γραμμή.

Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει απότομα και ένας Μιχάλης (ak ο αδερφός μου) μπουκάρει στο δωμάτιο μου με ένα τηγάνι της μαμάς και έχει πάρει πόζα κουνγκ φου.

Εσύ και ο Τσακι Τσαν παιδί μου. Φτου φτου μη σε ματιάσω. Αλλά καλύτερα να κόψω την πλάκα γιατί μάλλον κατατρομαξε ο καημένος.


Καινούργιο κεφάλαιο

Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη δεν ξέρω για εσάς...

Πείτε μου τη γνώμη σας, πατήστε το αστεράκι για να με κάνετε και λίγο χαρούμενη ντεε

Αυτά, να είστε πάντα καλά

Φιλουμπες darlings😎

His eyesWhere stories live. Discover now