Είμαστε στο αυτοκίνητο με προορισμό την κατασκήνωση. Η διαδρομή είναι υπέροχη.
Έχουμε βγει στην εθνική οδό και τα βουνά δίπλα μου φαντάζουν μαγικά. Βλέπω τα αυτοκίνητα που είτε προσπερνάμε, είτε μας προσπερνάνε. Άλλα είναι φορτωμένα με βαλίτσες και μικρά παιδιά στο πίσω κάθισμα, άλλα είναι παρέες παιδιών σε μικρές ηλικίες που πάνε για μπάνιο. Μέχρι και ένα αυτοκίνητο με ένα ζευγάρι σε μεγάλη ηλικία πέρασε που μάλλον πάνε διακοπές.
Είναι πολύ ωραία να βλέπεις τους γύρω σου και να αναρωτιέσαι τι θα μπορούσαν να σκέφτονται. Και φυσικά το μυαλό μου είναι αλλού. Χαζεύω τα βουνά και σκέφτομαι την φετινή χρονιά μου.
Έχω τόσο καιρό να δω την Δήμητρα. Ανυπομονώ. Θα προλάβουμε την κουκετα που θέλουμε; Θα δούμε τα κορίτσια από τις προηγούμενες φορές; Έχω τόσα πολλά να της πω.
Θα είναι και αυτός;
Αποκλείεται να είναι. Τι να κάνει εκεί. Αφού πέρσι και πρόπερσι δεν είχε έρθει. Τι άλλαξε τώρα;
Ναι αλλά μπορεί να είναι.. Και αν είναι..
Δεν θα είναι, τέλος.
Εχω αλλά να σκέφτομαι τώρα..
"Χριστίνα με ακούς;" ακούω την φωνή της μαμάς μου και μάλλον τόση ώρα μου μιλάει. Σκατα ήμουν στον κόσμο μου.. Πάλι.
"Τι;" είπα σαν χαζή και γύρισα να την κοιτάξω
"Που έχεις το μυαλό σου βρε παιδί μου, τόση ώρα σου μιλάω" είπε η μαμά μου και έσκασε ένα γελάκια στο τέλος. Ξέρει πως χάζευα ως συνήθως...
Η κάμερα κάνει φοκους στην κυρία στο τιμόνι
Γενικές πληροφορίες
Μυρτώ Γιαννακου. Η καλύτερη μαμά ΕΒΕΡ. Ξέρω ξέρω όλα τα παιδιά λένε ότι η μαμά τους είναι η καλύτερη αλλά η δική μου σκίζει! Είναι τέρας ψυχραιμίας και πολύ χαλαρή σαν άνθρωπος. Της τα λέω όλα και πάντα κάθεται για να με ακούσει. Και εμένα και τον αδελφό μου. Μας υποστηρίζει πολύ. Δουλεύει και ταυτόχρονα καταφέρνει να κανονίζει τα του σπιτιού, να είναι σε κάθε αγώνα του Μιχάλη και να ακούει τις δικές μου βλακιεςΧαρακτηριστικά /Εμφάνιση
Είναι κανονική γύρω στο 1.63. Έχει κοντά καστανά μαλλιά και τώρα τελευταία τα πέρασε και μια περμαναν. Έχει καστανά ματιά και λεπτό πρόσωπο. Το σώμα της είναι ένα φυσιολογικό για μια γυναίκα στα 48 της."Σκέφτεται την Δήμητρα. Ή μάλλον τον αδερφό της..."
ΜΙΚΡΈ ΕΧΕΙΣ ΠΕΘΆΝΕΙ
YOU ARE READING
His eyes
Teen FictionΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...