Δεν είναι ωραίο να εκνευρίζεις το αγόρι που σου αρέσει;
Είναι ένα συναίσθημα που σου δημιουργεί τέτοια αδρεναλίνη..
Και γι αυτό αποφάσισα να το κάνω και γω
Φυσικά συνεργός μου σε αυτό θα πρέπει να είναι κάποιος εξίσου μαναρι με αυτόν. Που να μην συμπαθεί ο ένας τον άλλον. Και τέλος, να έχει δείξει ένα πρώτο ενδιαφέρον προς εμένα.
ΚΑΙ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΠΈΦΤΕΙ ΣΤΟΟΟΟΟΟΝ
*ντραμς ανυπομονησίας παίζουν, και το κοινό έχει φάει ότι νύχι είχε και δεν είχε (#not) από αγωνία*
ΝΙΚΟΟΟΟΟΟ
"Το σχέδιο σου είναι πολύ χαζό" μου λέει η Δήμητρα και της πετάω το μαξιλάρι στα μούτρα για να μιλάει πιο σιγά.
Είναι μεσημέρι οπότε πρέπει να μιλάμε χαμηλόφωνα καθώς πολλά κορίτσια θέλουν να κοιμηθούν.
Προσωπικά ποτέ δεν μπορούσα να κοιμηθώ μεσημέρι. Θα πρέπει να είμαι υπερβολικά κουρασμένη για να κοιμηθώ μεσημέρι.
"Γιατί ρε Δήμητρα; Ούτως ή άλλως εκείνος είπε πως δεν ενδιαφέρεται. Άσε που έχει ήδη αρχίσει να τσιλιμπουρδιζει με πιτσουλες.."
"Αρχικά δεν σου είπε ποτέ ξεκάθαρα πως δεν ενδιαφέρεται, ΟΠΌΤΕ ΣΤΑΜΆΤΑ ΤΗΝ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΈΛΑ" ψιθυροφωνάζει και με κοιτάει με ένα άγριο βλέμμα.
Μαξιλάρι στην μάπα vol. 2
"Επιπλέον πως θέλεις να κάνει, όταν εσύ του λες τέτοια και μετά σε βλέπει με τον βλακα τον Νίκο; Αγόρι είναι και αυτός και μάλιστα σε μία από τις πιο ωραίες παρέες της κατασκήνωσης. Φυσικό είναι να του την πέφτουν.." λέει με ύφος και με εκνευρίζει.
Μαξιλάρι στην μάπα vol. 3
"ΑΥΤΌ ΤΏΡΑ ΤΙ ΉΤΑΝ;"
"Σςςςςςςςςς" ακούγεται μια φωνή και κοιτάω την Δήμητρα με νόημα.
"Αμάν ρε Δήμητρα και συ. Λίγο ησυχία.." της λέω και πραγματικά βάζω όλη μου την δύναμη για να μην αρχίσω να γελάω σαν την φώκια και ξυπνήσω όχι το σπιτάκι αλλά όλη την κατασκήνωση...
"Είσαι ηλιθια τελικά. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Παιδάκι μου με ακούς που σου μιλάω;"
Χεχε έχει πάρει ένα κόκκινο χρώμα η φάτσα της που μου το κάνει ακόμα πιο δύσκολο να κρατήσω τα γέλια μου..
Παιχνίδι: Βρείτε την διαφορά ανάμεσα στην Δήμητρα και μια ώριμη ντοματουλα
Η Δήμητρα σε αντίθεση με τις ντομάτες έχει και πόδια.
VOUS LISEZ
His eyes
Roman pour AdolescentsΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...