Ψυχραιμία

378 28 52
                                    

"ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΗΡΕΜΉΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;" είπε η Δήμητρα προφανώς αγανακτισμένη με την όλη κατάσταση.

Πλέον είμαστε όλοι στις κοινότητες μας και περιμένουμε να μας φωνάξουν για φαγητό.

Κλασικά όπως πάντα θα έχουμε μακαρόνια.

Και είναι και αηδία

Ισχύει αυτό. Γενικά το φαγητό της κατασκήνωσης είτε θα είναι πιο νιανια και από λαπα, είτε θα είναι τόσο σκληρό που σκοτώνεις και άνθρωπο ή, όπως έγινε με εμένα, να τρυπήσεις το πιάτο σου είτε απλά θα είναι λάστιχο (το λάστιχο που πλένουμε τα μπαλκόνια; Ξαδέρφια είναι)

Το θέμα μας όμως δεν είναι το άθλιο φαγητό. Νταξει αυτό συνηθίζεται.

ΤΟ ένα και μοναδικό θέμα που μας απασχολεί είναι...

Ο ΓΙΏΡΓΟΣ

Αυτά εγώ τελείωσα. Αυτό το αγόρι θα με τρελάνει..

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΎΡΙΟΣ "ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΎΜΕ";

ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΚΛΕΊΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΆΤΙ

Αν έχει πρόβλημα να σε πάμε να το δει οφθαλμίατρος, μην αρχίσουμε να κλείνουμε το μάτι στον οποιοδήποτε.

Γκουχου γκουχου μήπως εννοείς οποιΑδήποτε;

Εσύ να σκάσεις γιατί δεν σε αντέχω. Αντε φως μου μην τα πάρω τώρα.

Καλά κοπελιά κουλ. Απλά ΨΥΧΡΑΙΜΊΑ

Ψυχραιμία

Ψυχραιμία

Ψυχραιμία

"Εντάξει το λύσαμε το θέμα;" ακούγεται η Δήμητρα δίπλα μου και με βγάζει από τις πολύ ψύχραιμες σκέψεις μου.

Χεχ είχα ξεχάσει πως είναι και αυτή εδώ

"Τι;" ρωτάω σαν χαζή γιατί απ ότι βλέπεται το έχω χαμένο από καιρό

"Αχ όχι. Πες μου πως ο βλακας ο αδελφός μου δεν σε χάζεψε ΤΟΣΟ πολύ. Καλέ Χριστίνα συνελθε."

"Γιατί να μου κλείσει το μάτι; Και τι θα πει θα τα ξαναπούμε;" είπα κλαψουριζοντας λίγο στην κολλητή μου.

"Έχει πρόβλημα στο μάτι, εντάξει; Που θες να ξέρω βρε αγάπη μου τι έχει αυτός στο ηλιθιο κεφάλι του και το έκανε αυτό;" είπε προσπαθώντας να μου συμπαρασταθει

"Και επίσης, είστε στην ίδια κατασκήνωση. Δεν θα τα ξαναπείτε μέσα σε αυτές τις τρεις εβδομάδες;" συμπλήρωσε και πλέον έχω αρχίσει να το σκέφτομαι λογικά το πράγμα.

His eyesWhere stories live. Discover now