Πανικός

273 21 66
                                    

Οκ, οκ μην φρικάρεις...

ΕΊΠΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΆΡΕΙΣ ΜΩΡΉ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΣΟΥΠΙΆ

ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΚΑΜΙΆ ΠΑΤΣΑΒΟΎΡΑ ΑΠΌ ΤΑ LIDL.

Πας καλά; Αυτά είναι δικές μου ατάκες κοπελιά.

Α ωραία εδώ είσαι. Έλα άρχισε την παρλαπιπα σου. Θέλω να τα δώσεις όλα.

Αχουυυυυ έναν γιατρό καλέ συγχωριανοι. Την χάνουμε την κοπέλα.

Καλά είμαι απλά λίγο αγχωμένη. Και θέλω εσύ να με αρχίσεις στα χαστούκια.

Ναι, ψυχίατρος εκεί; Ναι, έχω εδώ μια κοπέλα που λέει να την αρχίσω στα χαστούκια. Τι είπατε; Μωρέ εγώ θέλω αλλά άλλο αυτό...

Εγώ φταίω που προσπαθώ να σε κάνω χρήσιμη για μια φορά. Θα το κάνω μόνη μου βρε.

Απλά ψυχραιμία...

Αυτό είναι.

Ψυχραιμία.

Είμαι χαλαρή.

Είμαι η ψυχραιμία.

Συγκεντρώσου στην ψυχραιμία.

Όλα θα πάνε καλά Χριστίνα κορίτσι μου.

Ψυχραιμία.

Την ψυχραιμία μην ξεχάσεις..

Θα σκάσεις;

Όχι. Και τώρα που σου έλυσα αυτή την απορία πες μου γιατί είσαι σαν να το έσκασες από το Δαφνί.

Έχουν περάσει δύο εβδομάδες από όταν τελείωσε η κατασκήνωση.

Ναι, και;

Σήμερα αγαπητή και αφελή φωνούλα μου, ΈΡΧΕΤΑΙ Ο ΓΙΏΡΓΟΣ ΕΔΏ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΔΏ ΕΝΝΟΏ ΕΔΏ ΕΔΏ, ΕΔΏ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ.

Α, εντάξει μπορείς να πανικοβληθείς ελεύθερα.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

[...]

Η ώρα έχει πάει 4 το μεσημέρι και από στιγμή σε στιγμή ή θα με πάρει η Δήμητρα τηλέφωνο ή θα χτυπήσει το κουδούνι, για να κατέβω να πάμε βόλτα .

Είμαι αρκετά αγχωμένη. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες ώρες έκανα για να αποφασίσω τι θα φορέσω.

Τρεις. Έκανε τρεις ατελείωτες ώρες...

Ναι αλλά άξιζε γιατί το συνολακι μου είναι αρκετά ωραίο μπορώ να πω.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
His eyesWhere stories live. Discover now