Μία σου και μία μου

367 33 71
                                    

Το φαγητό έχει τελειώσει και η ώρα της εκδίκησης πλησιάζει.

Αλλά καλύτερα να σας εξηγήσω το υπέροχο σατανικό σχέδιο μου (ΧΕΧΕΧΕ)

Αρχικά, μετά το φαγητό συνηθίζουν να μας βάζουν τραγούδια στα ηχεία για να χορέψουμε. Οι παλιοί κατασκηνωτες ανεβαίνουν κατευθείαν στα τραπέζια όπως συνήθως, ενώ οι καινούριοι θέλουν τον χρόνο τους μέχρι να ξεθαρέψουν.

Έτσι λοιπόν θα σηκωθούμε κυριλέ κυριλέ με την Δήμητρα πάνω στο τραπέζι, και θα τα δώσουμε όλα (βεβαίως βεβαίως). Εγώ αγαπητοί αναγνώστες όταν ήμουν μικρή έκανα για 6 χρόνια χορό. Όλα τα είδη χορού. Και φυσικά και ξέρω να λικνιζομαι στο ρυθμό της μουσικής σαν να πετάω. Λατρεύω τον χορό και τα δίνω όλα κάθε φορά που μου δίνετε η ευκαιρία

Και τώρα θα μου πείτε τι τον νοιάζει πως χορεύω;

Όπως και κάθε φυσιολογικό αγόρι, δεν θέλει να κοιτάνε ότι είναι δικό του. Η Δήμητρα λοιπόν μου είπε πως με αυτό και θα τον εκδικηθώ και θα καταλάβω αν ενδιαφέρεται, έστω και λίγο.

Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια

Ακόμα και αν τελικά δεν του αρέσω, σίγουρα δεν θα θέλει η κολλητή της αδερφής του να την κοιτούν όλα τα λιγουρια.

"Χριστίνα να τώρα θα βάλουν τραγούδια" μου λέει η Δήμητρα και κοιτάω αυτόματα προς τον Γιώργο.

Ακόμα με εκείνη την βλαμμένη είναι. Θα σου πω εγώ τώρα.

Η μουσική αρχίζει να παίζει και κατευθείαν εγώ με την Δήμητρα και κάποια άλλα κορίτσια ανεβαίνουμε στο ξύλινο τραπέζι.

Γιώργος POV (δεν το περιμένατε αυτό εε;😏)

Η μουσική έχει αρχίσει να παίζει στα ηχεία αλλά εγώ δεν δίνω πολύ σημασία.

"Θες να χορέψουμε;" μου λέει η κοπέλα δίπλα μου με νάζι και πραγματικά εγώ απλά ήθελα να κερδίσω ένα στοίχημα, όχι να σπάσουν τα νεύρα μου από την πρώτη μέρα με μια χαζή.

Βάλαμε με τα παιδιά στοίχημα πως αν την χουφτώσω δεν θα αντιδράσει καν. Καφρίλα αλλά βαριέμαι τι να κάνω και γω;

"Όχι δεν χορεύω" της είπα αδιάφορα γιατί πλέον βαρέθηκα με αυτήν, τόση ώρα. Πόση βλακεια μπορεί να κουβαλάει ένα άτομο;

Αυτή αυτόματα σηκώνεται και έρχεται μπροστά μου για να με τραβήξει με το ζόρι.

Γιατί έτσι θα σε πείσει σίγουρα.

Όσο αυτή η χαζή προσπαθεί να με σηκώσει το μάτι μου πάει δύο τραπέζια πίσω της.

Αυτή είναι...

His eyesWhere stories live. Discover now