"Και μετά;" ρωτάει η Μαρίνα που έχει πάρει αγκαλιά το τραπέζι και κλέβει λίγα pop corn από την Δήμητρα δίπλα της.
Όπως καταλάβατε είμαστε για ακόμα μια φορά στο κυλικείο και εξηγώ στις βλαμμένες φίλες μου τι έγινε στο θέατρο την προηγούμενη μέρα.
Τα pop corn τι ρόλο βαράνε;
Για το σασπένς τι θες και συ τώρα;
"Ε τι και μετά; Αυτό. Τέλος" τους λέω αφού πρώτα τους έχω αναλύσει μέχρι και πόσες ανάσες πήρα το λεπτό. Τόσο αναλυτικά.
"ΌΠΑ. Δηλαδή δεν σε φίλησε;" ρωτάει η Δήμητρα κάνοντας ένα βλέμμα από αυτά που φωνάζουν ντααααα
Κατσε κούκλα μου σιγά μην του καθόμουν κι όλας
Όχι ότι δεν θες...
Το βουλώνεις φως μου;
Ποτεεεεεε
Ωχ θεέ μου τι τραβάω...
Τρααβάω λοιιπόν σ' όλα μια κόκκινη γραμμηη
Αυτά είναι. Μέχρι και το υποσυνείδητο μου μερακλωσε.
"Όχι δεν με φίλησε. Δεν έκανα και εγώ κίνηση οπότε.." τους λέω ειλικρινά και με κοιτάνε σαν ροφοι.
Κοπελιές αυτό το βλέμμα είναι δικό μου.
Κάνε τους και μήνυση για πνευματικά δικαιώματα
Δεν πας πίσω στο τραγούδι σου;
Ότι θέλω θα κάνω.
Ψυχραιμία.
"Την άλλη φορά να τον αφήσεις να σε βιάσει" λέει η Μαρίνα και παίρνει το βλέμμα της ερωτοχτυπημένης.
Μωρέ θα στο τουμπαρω εγώ αγάπη μου και δεν θα σου αρέσει..
"Και για πείτε μου... Τι γίνεται με τον Σωτηρακη;" λέω και κοιτάω την Μαρίνα με ένα πονηρό χαμόγελο.
Εκείνη γουρλώνει τα μάτια της και με κοιτάει σαν αγελάδα.
Άλλο ένα γνωστό σου και πολύ λατρεμένο βλέμμα σου.
"Α ναι θα το ξέχναγα. Τι έγινε τελικά;" ρωτάει η Δήμητρα και πλέον κοιτάμε και οι δύο, την φρικαρισμενη Μαρίνα που παίζει με τα μαλλιά της.
Δεν μας ξεφεύγεις μουσιτσα
"Εεε τι να σας πω; Είναι ωραίο παιδί, φαίνεται και καλός, αυτό τέλος.." λέει η φίλη μας και κουνάει τα χέρια της αμήχανα γύρω γύρω με αποτέλεσμα να σκάσουμε με την Δήμητρα στα γέλια.
YOU ARE READING
His eyes
Teen FictionΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...