Τύφλα να χει η μαφία

220 15 27
                                    

Το νιώθετε αυτό;

Προσέξτε το αυτό γιατί είναι επικίνδυνο...

Μμμ ναι...

Σας έχει τύχει να υπάρχει μια περίοδος στην ζωή σας όπου όλα πάνε καλά...

...ΑΛΛΆ ΞΑΦΝΙΚΆ ΤΣΟΥΠ ΜΙΑ ΈΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΌΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ ΚΛΑΨΕ ΧΑΡΆΛΑΜΠΕ;

Ναι, έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ.

Τα πράγματα τις τελευταίες εβδομάδες πάνε εκπληκτικά καλά και πολύ φοβάμαι πως δεν θα κρατήσει για πολύ αυτό.

"Χριστίνα με ακούς γαμω το σου ή τσάμπα κάθομαι και στα εξηγώ;" ακούω την φωνή του Δημήτρη δίπλα μου και βγαίνω από τις σκέψεις μου.

Α, ναι. Με τον Δημήτρη γίναμε πολύ καλοί φίλοι. Τις τελευταίες μέρες κάνουμε πολύ παρέα και μπορώ να πω χαίρομαι για αυτό. Πότε δεν είχα αγόρι φίλο και γι αυτό είναι ωραία μια αλλαγή. Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική, αλλά τελικά με κατάφερε και γίναμε αυτοκόλλητοι..

Τώρα είμαστε στο δωμάτιο μου και προσπαθεί να μου εξηγήσει το συντακτικό των αρχαίων. Όπως είπα βέβαια.. Προσπαθεί...

"Χριστίνα με τρομάζεις, έχεις εκείνο το βλέμμα της αγελάδας πάλι" λέει ενώ βάζει τις παλάμες του στα μάγουλα μου.

Κουνάω λίγο το κεφάλι μου και τον κοιτάω θυμωμένα "Σε παρακαλώ, αυτό είναι το βλέμμα του ροφού, που θα με πεις και αγελάδα... Μοσχάρι ε μοσχάρι" λέω και εκείνος σκάει στα γέλια.

"Αχ ευτυχώς Παναγία μου. Νόμιζα ότι το έκαψες με τόσα αρχαία"

"Αν είναι να το κάψω προτιμώ να είναι από τα πολλά επεισόδια Teen Wolf που βλέπω σε επανάληψη. Όχι από τα αρχαία" μα τι κάθομαι και λέω στον άνθρωπο;

"Μάλιστα. Είσαι σίγουρη πως δεν το έχεις κάψει ήδη;" λέει και ως αντάλλαγμα παίρνει μια μπουνιά οοοολη δική του στο μπράτσο.

Ούτε πέτρα να χτύπαγα, απαπαπα

Εκείνος παίρνει μία λυπημένη φατσουλα και τρίβει το σημείο που τον χτύπησα πριν "Αου, είμαι ευαισθητούλης"

"Αχα και εγώ είμαι η Αντζελινα Τζολι"

"Τώρα αυτό είναι το βλέμμα τις αγελάδας ή του ροφού; Πρέπει να μάθω να τα ξεχωρίζω" λέει ο βλαμμένος και χτυπάω το κούτελο μου από την απελπισία μου.

"Που έχω μπλέξει Θεέ μου;" λέω καθώς κοιτάω το ταβανακι μου. Χμμ θέλει βάψιμο..

Ο Δημήτρης μου πιάνει το σαγόνι και το κατεβάζει μακριά από το ξεβαμμένο ταβανακι μου "Έχεις μπλέξει σε ένα τεστ αρχαίων και δεν ξέρεις την τύφλα σου. Γι αυτό διάβασμα. Τώρα!"

His eyesWhere stories live. Discover now