Μπάμπης ο περιπτεράς

194 11 30
                                    

"Δεν νομίζεις πως είναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς μόνη σου;" ακούω μία αντρική φωνή δίπλα μου καθώς δύο ζευγάρια χέρια με κρατάνε από την μέση.

"ΜΗΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΠΑΛΙΌ ΜΠΆΜΠΗ ΠΕΡΙΠΤΕΡΆ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ ΓΙΑΤΊ ΕΓΏ ΞΈΡΩ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΑ ΠΟΛΕΜΙΚΉ ΤΈΧΝΗ ΤΟΥ ΒΑΡΆΤΕΕΕΕ" φωνάζω καθώς έχω γυρίσεις με τα χέρια μπουνιές, αντικριστά στον πιθανό παιδεραστή μου και έχοντας κλειστά τα μάτια μου. Ο περιπτεράς που λέτε σκάει στα γέλια και εγώ αρχίζω να υποπτεύομαι πως ίσως και να είναι ο Φρεντι ο Κρούγκερ....

Κάτσε που το ξέρω εγώ αυτό το γέλιο;

Ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα και μένω σαν αγελάδα μπροστά στο αγόρι μπροστά μου "Καλά έπρεπε να σε τραβάω βίντεο γαμωτο" λέει το βόδι ο Δημήτρης και κερδίζει μία μπουνιά οοολη δική του.

Αμέσως περνάω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον σφίγγω στην αγκαλιά μου "Χαζε τρόμαξα πάρα πολύ"

"Συγγνώμη δεν θα ξανακάνω τίποτα τέτοιο. Δεν ήθελα να σε τρομάξω μικρή" λέει γλυκά και με σφίγγει και εκείνος σε μία δυνατή αγκαλιά.

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και βυθίζω το κεφάλι μου στο κενό του λαιμού του. Το άρωμα του τόσο έντονο που με χαλαρώνει και διώχνει όλο το άγχος και τον φόβο από πριν.

Τις τελευταίες μέρες νιώθω μεγάλη ασφάλεια κάθε φορά που είμαι στην αγκαλιά του Δημήτρη. Εννοείται πως αυτό που έχουμε μεταξύ μας είναι μόνο φιλικό, καθώς εγώ είμαι σε σχέση με τον Γιώργο. Αλλά μία αντρική αγκαλιά που και που χρειάζεται...

"Είσαι καλύτερα;" με ρωτάει γλυκά αλλά σχετικά δυνατά, για να μπορέσει να ακουστεί μέσα στην δυνατή μουσική.

Εγώ τον κοιτάω στα κατάμαυρα μάτια του σαν μικρό παχουλο παιδάκι που έχει αγκαλιά τα λουκουμακια με την άχνη, της γιαγιάς "Ναι ευχαριστώ. Την χρειαζόμουν αυτή την αγκαλιά"

"Τέλεια! Πάμε τώρα να βρούμε τα κορίτσια να περάσουμε καλά" λέει και μου πιάνει σφιχτά το χέρι μου, ενώ κινούμαστε ανάμεσα στο πλήθος.

[...]

Η ώρα έχεις περάσει. Έχω πιει δύο βότκες και και μπορώ να πω, πως με έχουν χτυπήσει. Η διάθεση μου βέβαια δεν έχει πέσει ούτε λεπτό. Εδώ και αρκετή ώρα χορεύω με την Αφροδίτη και αρκετά βλέμματα έχουν πέσει πάνω μας.

Καθίστε να κοιτάτε Μπάμπηδες περιπτεραδες γιατί μόνο αυτό μπορείτε να κάνετε.

Ένα συγκεκριμένο βλέμμα όμως, είναι που δεν έχω σταματήσει να νιώθω πάνω μου. Δύο σκοτεινά μάτια περνάνε από κάθε σπιθαμή του κορμιού καθώς εγώ λικνίζομαι στο ρυθμό της μουσικής. Νιώθω το βλέμμα του ζεστό να με καίει με έναν ευχάριστο τρόπο μπορώ να πω.

His eyesWhere stories live. Discover now