Οι επόμενες εβδομάδες ήταν φανταστικές.
Έλα πως το έπαθες; Εσύ και το κάρμα τα βρήκατε τελικά;
Μπααα μάλλον είχε ρεπό...
Τις δύο επόμενες εβδομάδες τις πέρναγα είτε με τα κορίτσια, είτε με τον Γιώργο, είτε όλοι μαζί.
Η Μαρίνα και ο Σωτήρης παραδέχτηκαν ότι αρέσει ο ένας στον άλλον, αλλά το κράτησαν σε φιλικό επίπεδο.
Εγώ friends with benefits το λέω αυτό.
Πφφ ναι καλά μια αθώα φιλία ήταν, υπερβάλεις.
Αν αυτό είναι αθώα φιλία, ΤΌΤΕ ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ Η HOLLY ΜΑΝΤΌΝΑ για όνομα του Θεού..
Δεν θα αλλάξεις ποτέ. Ανεπιδεκτη μαθήσεως είσαι κούκλα μου.
Η Δήμητρα κατάφερε να κάψει και εκείνη κάποιες καρδιές, αλλά τους έγραψε όλους λέγοντας την υπέροχη ατάκα "Εγώ είμαι ανεξάρτητη γυναίκα. Δεν χρειάζομαι κανένα αγόρι να με ζαλίζει. Στο κάτω κάτω γιατί να μην πάρω ένα κουτάβι αντί για ένα μοσχάρι;".
Αυτή η κοπέλα είναι απίθανη.. (😂)
Με τον Γιώργο τα πράγματα πάνε πολύ ωραία.
Δεν λέω εντάξει έχουμε τσακωθεί δύο τρεις φορές, αλλά δεν με αφήνει πότε να φεύγω θυμωμένη.
Βέβαια η κατασκήνωση έρχεται στο τέλος της και αυτό με κάνει να στεναχωριέμαι αρκετά. Είμαι σίγουρη πως όλες αυτές οι στιγμές θα γίνουν παρελθόν. Είναι δύσκολο εγώ να είμαι στο Πειραιά και εκείνος στο Άργος σωστά; Μας χωρίζουν 140 χλμ. Δηλαδή μιάμιση ώρα μακριά ο ένας από τον άλλον.
Αχου την ξέρει και μαθηματικά.. Με κάνεις περήφανη *ένα δάκρυ περηφάνιας κυλάει από το μάγουλο της και το σκουπίζει γρήγορα*
*σηκώνει τα χέρια ψηλά* παραδινομαι.. Δεν σε αντέχω άλλο...
Εγώ φταίω που βοηθάω... Τι έλεγες;
Πφφ είμαι χαζή που δεν θέλω να τελειώσουμε εδώ;
Ναι είσαι. Εγώ το λέω από την αρχή αυτού του βιβλίου.
ΕΣΎ ΤΙ ΠΕΤΆΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΔΑ ΤΏΡΑ ΜΟΥ ΛΕΣ;
Απαπα νεύρα... Περίοδο περιμένεις;
*facepalm*
Ψυχραιμία
"Χριστίνα μου βάζεις κραγιόν;" μου λέει η Μαρίνα ντυμένη ως Ινδιάνα για την γιορτή της κατασκήνωσης μας.
Κοιτάω τα μαλλιά της και νιώθω τόσο περήφανη για εμένα *δάκρυα κυλούν και το κοινό την αποθεώνει*
YOU ARE READING
His eyes
Teen FictionΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...