Best brother ever

470 36 8
                                    

Ο αδερφός μου κατατρομαγμένος κοιτάει γύρω στο δωμάτιο προσπαθώντας να βρει τον υποτιθέμενο ληστή - βιαστή - ψυχακια που βρίσκετε στο δωμάτιο μου.

Η κάμερα κάνει φοκους στον μικρό με το τηγάνι

Γενικές πληροφορίες
Μιχάλης Κόλλιας. Είναι ο κατά 6 χρόνια μικρότερος αδερφός μου. Είναι πραγματικά πωρωμένος με το ποδόσφαιρο. Είναι Ολυμπιακός όπως και όλη η οικογένεια φυσικά. Έχει ξεκινήσει την μπάλα από τα 7 του και μου αρέσει πολύ να τον βλέπω να παίζει.

Χαρακτηριστικά /Εμφάνιση
Ο αδερφός μου είναι αρκετά ψηλός για την ηλικία του, αλλά και πάλι τον περνάω (όχι για πολύ, αλλά ας το ευχαριστηθώ όσο μπορώ). Είναι μελαχρινός, με καστανά σκούρα ματιά. Επίσης λόγο μικρής ηλικίας έχει ΚΆΤΙ ΜΑΓΟΥΛΑ, που πραγματικά μόλις τα δεις θέλεις να τα τσιμπάς για το υπόλοιπο της ζωής σου. Είναι πολύ ενεργητικός και τρελαίνεται να βλέπει Μπομπ Σφουγγαράκι (σταθερή αξία).

"ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΆΣΑΙ ΕΊΜΑΙ ΕΔΏ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΩ. ΤΙ ΣΥΝΈΒΗ;" είπε ο αδερφός μου έτοιμος για μάχη σώμα με σώμα.

"Τίποτα χαλάρωσε. Απλά με πείρε η Δήμητρα και μου είπε πως θα έρθει και φέτος στην κατασκήνωση. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ;" τσιριξα τις τελευταίες λέξης καθώς είμαι ακόμα πολύ χαρούμενη.

Γενικά κάθε χρόνο δεν είναι σίγουρο αν η Δήμητρα θα προλάβει θέσεις στην ίδια κατασκηνωτική περίοδο. Οπότε είναι φοβερά νέα το γεγονός πως κατάφερε να βρει μία.

Ο αδερφός μου εντωμεταξύ έχει γίνει πιο κόκκινος και από ώριμη ντοματούλα από τα νεύρα του (χεχ..)

Ώρες ώρες μέχρι και εγώ αναρωτιέμαι πως με ανέχεται. Μιλάμε τεράστια υπομονή για παιδί στην ηλικία του.

"ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΕΛΏΣ ΧΑΖΉ; Εγώ νόμιζα πως έπαθες κάτι σοβαρό. Εγώ φταίω όμως έπρεπε να μην ασχοληθώ και να συνεχίσω να βλέπω τον αγαπημένο μου Μπομπ Σφουγγαράκι."

Μπομπ αν διαβάζεις αυτό το βιβλίο, όπως βλέπεις είμαστε μεγάλοι φανς εμείς εδώ *κουνάει το χεράκι της και χαιρετάει τον Μπομπ*

"Καλά συγνώμη. Πάντως σ' αγαπάω πολύ πολύ πολύ και χαίρομαι που με νοιάζεσαι. " του είπα γλυκά γιατί πραγματικά είναι ο καλύτερος.

Δηλαδή ελάτε τώρα... 10 χρονών παιδάκι και ήταν σε θέση να θυσιαστεί για εμένα. Ούτε γκόμενος δεν θα το έκανε αυτό. Λίγο ρισπεκτ στα αδέρφια σας παιδιά.

"Άσε το γλύψιμο σε εμένα αυτά δεν πιάνουν. Τέλος πάντων, εγώ πάω στο σαλόνι γιατί με σύγχυσες." είπε και έφυγε κλείνοντας την πόρτα.

Είναι ο καλύτερος. Κάνει πραγματικά τα πάντα για εμένα.

Και εκεί που κάθομαι και σκέφτομαι τι γλυκό αδερφό που έχω μου έρχεται η φλασια. Η Δήμητρα είναι ακόμα στο τηλέφωνο. Δεν το πιστεύω την ξέχασα τελείως.

Ακούγονται ρουθουνίσματατα από την άλλη γραμμή και καταλαβαίνω πως η Δήμητρα πρέπει να έχει πεθάνει στα γέλια.

Και τι ωραίο γέλιο καλέ.

Ψυχραιμία είναι φίλη σου, μην γελάσεις... ΜΗΝ ΓΕΛΆΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΏΤΗ.

Αχ Παναγιά μου, αντε να ηρεμήσει τώρα. Μας βλέπω να μιλάμε για πολυυυ ώρα ακόμα...

Άγιε μου Νικόλα, δώσε μου δύναμη.



Κεφάλαιο... ΓΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Μόνη μου ε; Δεν πειράζει υγεία καλέ..

Λοιπόν ελπίζω να σας αρέσει. Ακόμα και αν δεν σας αρέσει δεν πειράζει. Απλά πατήστε το αστεράκι. Αφήστε και ένα σχόλιο γιατί θα με βοηθήσει πολύ

Σας αγαπώ ❤️

Φιλουμπες darlings 😎

His eyesWhere stories live. Discover now