ΧΕΧΕΧΕ
ΘΑ γίνεται κωλος...
Δεν με νοιάζει
Πας γυρεύοντας
Απαξιώ
Θα τσακωθείτε χοντρά
Δεν σε ακούω ΛΑΛΑΛΑΛΑ
Εγώ σε προειδοποίησα....
Απλά σε γράφω όπως βλέπεις..
Είμαι έτοιμη να εκνευρίσω λίγο τον Γιώργο
Λίγο, όσο πατάει ο ελέφαντας δηλαδή...
Πηγαίνουμε στην πισίνα της κατασκήνωσης. Στόχος μου είναι να με δει ο Νίκος με το μαγιό και εγώ να του την πέσω, κάπως.
Αρχικά η Δήμητρα ήταν αντίθετη με το υπέροχο αυτό σχέδιο μου, αλλά τελικά παρέδωσε τα όπλα οπότε πλέον έχω βάλει και τις κολλητές μου στο κόλπο.
Αφού δεν μας βλέπεις εσύ Γιωργάκη αλλιώς, μας βλέπουν άλλοι. Θα σε κάνω εγώ να πέφτεις στα πόδια μου..
Κοιτάω γύρω γύρω για να δω αν είναι κάπου κοντά..
"Τους βλέπετε;" ρωτάω τα κορίτσια που και εκείνες έχουν πάρει παρόμοιο βλέμμα κοτόπουλου με εμένα.
"ΝΑΙ ΕΚΕΊ ΕΙΝΑΙ" φωνάζει χαρούμενη η Μαρίνα λες και ανακάλυψε χαμένο θησαυρο.
Εσύ και ο Ιντιάνα Τζόουνς παιδί μου.
"Ωραία, επιχείρηση καμάκι αρχίζει" λέει η Δήμητρα και πραγματικά τι έχει γίνει; Τον Ιντιάνα Τζόουνς και τον Τζέιμς Μποντ έχω για κολλητές;
Μπαίνουμε στην πισίνα και το βλέμμα μου είναι καρφωμένο απέναντι, εκεί που κάθονται τα αγόρια.
"Και πως θα τον κάνουμε να σε προσέξει χωρίς να καρφωθουμε;" ρωτάει η Μαρίνα και πραγματικά δεν έχω ιδέα..
"Δεν ξέρω"
"Έχω εγώ μία ιδέα" λέει η Δήμητρα και μάλλον πρέπει να της ανάψουμε μια λαμπάδα της κοπέλας.
"Λοιπόν θα κάνουμε ότι παίζουμε βόλεϊ και η Μαρίνα θα κάνει ένα σερβις που ξέρει κι όλας από δαύτα. Και απλά τσουπ θα βγει έξω από τον χώρο της πισίνας και εσύ Χριστίνα τσουπ θα βγεις να την φέρεις και τσουπ θα φωνάξεις τα αγόρια να στην φέρουν και τσουπ θα σε δει και ΤΣΟΥΥΥΥΠ έξω τα ματάκια όλων τους"
Πολλά τσουπ δεν έπεσαν;
Θα σκάσεις;
"ΕΙΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ" λέμε ταυτόχρονα με την Μαρίνα
YOU ARE READING
His eyes
Teen FictionΕκείνη... Ήπιων τόνων. Της αρέσει να μένει στα γνωστά. Δεν ρισκάρει ποτέ για κάτι καινούριο. Στο σχολείο έχει την παρέα της και είναι χαρούμενη. Η ρουτίνα όμως την πνίγει. Το καλοκαίρι είναι η λύτρωση της. Τι θα γίνει όμως όταν εκείνος γυρίσει πίσω...