SCP-005

7 1 0
                                    

Položka: SCP-005Třída objektu: BezpečnáZvláštní postupy ukládání: SCP-005 nepředstavuje žádné bezprostřední riziko v žádném přímém smyslu. I tak jeho jedinečné funkce vyžadují zvláštní opatření k omezení přístupu a manipulace s objektem. Pro odstranění předmětu z jeho ochranné oblasti je zapotřebí schválení nejméně jednoho (1) personálu úrovně 4.Popis: Ve vzhledu se SCP-005 podobá ozdobnému klíči, který zobrazuje charakteristiky typického hromadně vyráběného klíče používaného ve dvacátých letech 20. století. Klíč byl objeven, když civilista používal k infiltraci vysokého bezpečnostního zařízení. Zdá se, že SCP-005 má jedinečnou schopnost otevřít všechny a všechny formy zámku (viz příloha A), ať už mechanicky nebo digitálně, s poměrně snadnou obsluhou. Původ této schopnosti ještě nebyl stanoven.Doplňkové poznámky: SCP-005 lze použít jako náhradu za ztracené bezpečnostní průkazy, ale pouze pod dohledem alespoň jednoho (1) personálu úrovně 4. SCP-005 nesmí být používán pro opravy prodejních automatů, otevírání skříně nebo pro náhradní domácí klíče. Odstranění objektu ze směsi bude mít za následek okamžité ukončení.Dodatek A: Zatímco SCP-005 dokázal, že je účinný při odstraňování téměř jakékoliv formy uzamykacího zařízení, další pokusy ukázaly, že úsilí o zamaskování účelu nebo totožnosti zámku se ukázalo přinejmenším částečně úspěšným v porážce schopnosti SCP-005. V přibližně 50% případů, kdy dobrovolník nebyl schopen identifikovat uzamykací zařízení jako takové, SCP-005 nebyl úspěšný při deaktivaci zařízení. Kvůli těmto výsledkům byl SCP-005 předběžně klasifikován jako "vnímavý" a provádějí se další testy k určení jeho kognitivních schopností. Neexistují však žádné výsledky, které by ukazovaly na znaky, které by zabránily identifikaci konkrétního uzamykacího zařízení, ale pouze to, že výše uvedené zařízení bylo silně ukryto a skryto.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now