Položka: SCP-007
Třída objektu: Euclid
Zvláštní postupy ukládání: SCP-007 se musí nacházet v uzavřené místnosti o rozměrech 10 m na každé straně. Místnost má být pohodlně vybavena jako obývací prostor spolu s položkami, které požaduje ████████████████ (dále jen "předmět"), jelikož poskytnutí předmětu požadovanými položkami by kompromisní bezpečnost. Předmětem není dovoleno opustit místnost a musí být v případě potřeby zadržena silou.
Popis: SCP-007 je umístěn uvnitř dutiny v břiše subjektu. Předmětem je kavkazský muž, fyzicky zhruba 25 let věku (subjekt tvrdí, že je 28) a 176 cm na výšku. Většina břicha subjektu (svaly, kůže a orgány) chybí, ačkoli se zřejmě kvůli tomu nedostává. Namísto normálního těla je přítomna koule složená z půdy a vody, ačkoliv v žádném případě skutečně nepřichází do styku s tělem subjektu. Zdá se, že koule je ve většině ohledech miniaturní téměř duplikát Země, přibližně 60 cm v průměru, ačkoli kontinentální zarovnání není shodné s tím, že nějaké zarovnání známé v historii Země. Koule má své vlastní vzory počasí a zanedbatelnou gravitační sílu, kromě mikroskopických organismů, které se poněkud podobají těm, které ji obývají moderní země. Byly pozorovány dva inteligentní druhy, ačkoli kontakt a komunikace s nimi ještě nebyly provedeny. Technologické úrovně pozorovaných druhů je třeba kontrolovat nejméně jednou týdně a od ██ / █████ jsou přibližně stejné jako v 15. století.
Subjekt tvrdí, že byl jmenován ████████████████, ale žádné záznamy o takových osobách nelze nalézt. Předmět nevyžaduje potravu ani vodu, a když se zjistí, že spotřebuje obojí, co se stane s takovými látkami po jejich spolknutí, není známo. Předmět je inteligentní (IQ byl měřen na 128) a přátelský, a považuje planetu v břiše za malou zvědavost na jeho tělo. Zdá se, že předmět neobjevuje žádný stres o jeho neobvyklém stavu. Když se otázka o původu planety zpochybnila, Subjekt odpověděl: "Jen jsem se jednou probudil a tam to bylo. Nemám tušení, jak se tam dostalo." Předmět poskytl číslo sociálního pojištění a číslo řidičského průkazu a požadoval, aby byly kontrolovány proti známým záznamům. Při kontrole bylo zjištěno, že ještě nebylo přiděleno.
Dr. ███████ má týdenní šachovou hru s Předmětem, během níž se vyhodnocuje duševní zdraví subjektu. Dr. ████████ uvádí, že předmět se zdá, že nemá na mysli omezené životní prostředí a že se zatím pokoušel uniknout nebo projevit příznaky násilí nebo duševní nemoci, ačkoli opakovaně požadoval počítač s připojením k internetu. Doporučuje se, aby toto nebylo poskytováno, protože může být použito k ohrožení bezpečnosti.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...