Položka: SCP-027
Třída objektu: Euclid
Zvláštní postupy ukládání: hostitel SCP-027 (v současné době předmět 027-02) musí být uložen v 5m x 5m uzavírací komoře se strouhanou, zvýšenou podlahou připojenou k silnému vakuovému systému. Všechny bytosti, které byly odebrány z buněk kontejneru subjektu, mají být spáleny, s výjimkou malého podílu, který má být odkloněn pro analýzu a pitvu. Buňka musí být denně vyčištěna a zkontrolována pro strukturální poškození.
Předmět 027-02 musí být vždy sledován nejméně dvěma pracovníky. Jakékoli neobvyklé chování nebo vitální znaky ze strany subjektu nebo vzhled jakýchkoli neobvyklých druhů v okolí subjektu musí být okamžitě hlášeny osobám úrovně 4.
Bezpečnostní pracovníci přidělení k SCP-027 musí být naočkováni proti všem známým patogenům zvířat a musí být vyzbrojeni sedačkovými pistolemi s trvalými příkazy k potlačení subjektu v případě potřeby.
Dokud je SCP-027 lépe srozumitelná, do 200 m od předmětu by se neměli přiblížit pracovníci úrovně 4 nebo vyšší.
Popis: SCP-027 se zdá být fenomén neznámého zdroje, který se zdá být spojený s jedním lidským subjektem (v současné době 027-02) najednou. Jako hostitel pro SCP-027, předmět 027-02 je neustále obklopen rojením havárií, které jsou přitahovány k jeho umístění. Předmět se nezdá být schopen ovládat tyto bytosti žádným způsobem a je ve skutečnosti náchylný k občasným útokům z divokých exemplářů. Bylo také známo, že tyto stvoření napadají personál, který se příliš přiblíží.
Tam, kde se jedná o předmět, začne se kolem něho začít tvořit oblaka létajícího hmyzu, jako jsou gnats a mušky, obvykle do dvou až tří minut. Krátce poté se začnou objevovat plazivá zvířata (včetně vší, švábů, červů, pavouků, [DATA EXPUNGED], myší a krys); čím déle zůstává předmět v místě, tím více se hrozí. Když subjekt opustí místo, některé z těchto stvoření následují, ale většina se rozptýlí.
SCP-027 je známo, že se přenáší mezi hostitele jednou, po smrti prvního známého hostitele, Předmět 027-01 (další informace najdete v dodatku 1). Vzhledem k tomu, že SCP-027 by pravděpodobně tento úmysl pravděpodobně zopakoval po úmrtí subjektu 027-02, všichni pracovníci s vysokou hodnotou by měli být vzdáleni od současného hostitele, dokud nebudou víc o SCP-027 chápána. SCP-027 je také pravděpodobně přenášen mezi hostitelemi neznámé množství před uzavřením. Výzkum potenciálních předchozích hostitelů byl zahájen s předběžnými důkazy naznačujícími, že SCP-027 může existovat minimálně ████ let.
Dosud není známo, jak SCP-027 vybírá nebo přitahuje zvířata, nebo dokonce to, co přesně je SCP-027. Předchozí hostitel nikdy nevyjádřil žádnou komunikaci s oddělenou vědomou entitou; analýza aktuálního hostitele byla v nejlepším případě nejednoznačná.
Dodatek 1: Časová osa významných událostí
04 / ██ / 199█: Předmět 027-01 je objeven v opuštěném skladu mimo ████████, ██, který byl zcela zaplaven krysy, šváby a dalšími škůdci a je obsažen a katalogizován jako SCP-027. Předmět je popsán jako kavkazský muž v jeho pozdních třicátých letech, průměrné výšky, ale ztuhlý, špinavý a zakrytý kousnutím a škrábanci. Předmět také ukazuje příznaky degradovaného duševního zdraví, důkazy těžkého užívání alkoholu a nedovolených drog a známky prodloužené spánkové deprivace.
10 / ██ / 200█: Předmět vyprší. Pitva zobrazuje více než 70% těla subjektu [DATA EXPUNGED] kolonii krys, která se v břichu subjektu zabývá nejméně ██ generacemi.
10 / ██ / 200█: Mezi 140 a 150 hodinami po smrti subjektu bezpečnostní důstojník K███████ F█████ hlásí, že se probudí problémy s dýcháním kvůli tomu, později se ukázalo, že mají laciné vejce). Následující pozorování vedou k kategorizaci důstojníka F█████ jako subjektu 027-02, původní hostitel je reklasifikován jako předmět 027-01 a SCP-027 je nově definován.
[DATA EXPANDED]
Dodatek 2: Přepis rozhovoru 027-201
Následující rozhovor byl proveden dne 10 / ██ / 200 █, krátce poté, co byl předmět 027-02 identifikován a přenesen do kontejneru, kde se nacházelo téma 027-01.
Dr. Jameson: Dobré ráno, důstojník F█████. Jak se cítíš?
Předmět 027-02: Strach. Zmatený. Většinou se ale bojí.
J: Pochopitelně ....
S: A svědění. Cítím, že potřebuji sprchovat celý zatracený čas.
J: Ah. Ale co, dovnitř? Cítíte v sobě něco jiného, jako ... přítomnost?
S: [myslí, škrábá hlavu] Ne, nemyslím, že to dělám. Vůbec jsem si toho nevšiml.
J: Už jste necítil nic odlišného od té doby, co zemřel původní hostitel, kromě svědění?
S: Ne, nemůžu říct, že mám.
J: A jakékoliv hlasy nebo nátlaky -
S: [rozrušený] Ne, necítil jsem nic kromě chyb, které se mi plížily! Cítil jsem se špinavý a vyděšený a ... Doc, a co moje rodina? Musíš to ze mě dostat, abych je mohla vidět znovu!
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...