Položka: SCP-010
Třída objektu: Safe
Zvláštní postupy ukládání: Objekty obsahující SCP-010 se uchovávají v očíslovaných uzavřených krabicích ve vysokém zabezpečovacím zařízení. Nesmějí být používány kromě zkušebních předmětů.
SCP-010 je možné odebrat pouze z úložiště pro testování.
Popis: SCP-010 se skládá ze šesti (6) zdánlivě identických objímek z litiny s číslovanými kovovými štítky a jedním (1) dálkovým ovládáním. Ovládání je SCP-010-1. Omotávky jsou SCP-010-2 až 010-7. O-kroužky obsahují složité elektronické součásti a jsou napájeny malými bateriemi (průměr 5 mm, tloušťka 2 mm) 100 V. Tyto baterie jsou dobíjecí.
Dálkový ovladač je těžký černý box, který se podobá starému ručnímu rádiovému vysílači / přijímači s primitivní modrou / bílou katodovou obrazovkou a řadou více než 100 neoznačených tlačítek a také frekvenčního tuneru. Prostřednictvím pokusů a omylů byly zjištěny frekvence všech šesti (6) současně nalezených obojků. Etiketa v ruštině je vyražena do kovu spolu s logem sestávajícím z pracovníků, kteří postavili pyramidu. Žádná oficiální ruská korporace ani vládní agentura tuto značku nepoužívá ani neodpovídá na slova, která jsou vtisknutá do kovu.
Umístění límce kolem krku člověka a jeho zabezpečení umožňuje ovládat každý pohyb pomocí dálkového ovladače. Je také schopen produkovat reakci na nadledvinu a aktivaci nebo deaktivaci sympatického nervového systému. Nejobvyklejší vlastností obojků je účinek, který mají na morfologii těla. Umožňují uživateli dálkového ovladače rekonfigurovat tvar oběti do takové míry, která je zřejmě omezena znalostí programovacího jazyka dálkového ovladače.
Dodatek 010-1: Historie
SCP-010 byl objeven v suterénu osamělého muže v středozápadních Spojených státech poté, co byl s ním spojen místní zmizení. Když policie vpadla do mužského domu, objevili SCP-010 a několik mrtvých těl. Jeden z těl byl identifikován jako muž. Ostatní byli několik dalších pohřešovaných osob. Příčina smrti se zdála být masová sebevražda; nicméně tam byly nejprve známky významného boje.
Dodatek 010-2: Demontujte experiment
Test 1: SCP-010-2 se oddělil po částech, díly byly označeny a několik snímků pořízených a znovu sestavených.
Výsledek: Po opětovné sestavení SCP-010-2 nadále funguje.Test 2: SCP-010-8 konstruován shodně s SCP-010-2, ale s nejbližšími aproximacemi, které jsou k dispozici pro neupotřebitelné součásti.
Výsledek: SCP-010-8 nefunguje.Test 3: Neupotřebitelné součásti z SCP-010-2 umístěné na správná místa na SCP-010-8.
Výsledek: SCP-010-2 přestane fungovat s odstraněním součástek. SCP-010-8 začne fungovat.Test 4: Komponenty vrácené do SCP-010-2. Replikovatelné součásti v SCP-010-2 nahrazeny náhodně replikami
Výsledek: SCP-010-2 začíná fungovat s návratem součástek. Změna replikovatelných komponent pro repliky podstatně nezmenšuje funkčnost. Výměna poškozeného tranzistoru snížila čas od přenosu na účinek odezvy SCP-010-2 na příkazy zadané na dálkovém ovladači o 12%.Dodatek 010-3:
Prokázalo se, že SCP-010 pracuje efektivněji při vytváření nekvalifikované práce než u jiných úkolů. Logo je vhodné. ~ Dr. ██████
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...