Položka: SCP-015
SCP-015NewVnitřní pohled na SCP-015
Třída objektu: Euclid
Zvláštní postupy ukládání: SCP-015 se nedá přesunout a nachází se na místě. Kolem celé konstrukce, která obsahuje SCP-015, musí být po celou dobu udržována mezera nejméně 2 m (6 ft) a žádné konstrukce jakéhokoli druhu nesmějí být v kontaktu s proudovou konstrukcí SCP-015. Průzkum je přípustný, ale pouze v týmech tří (3) s plnými bezpečnostními linkami a sledováním GPS. Jakékoliv výčnělky z SCP-015 musí být okamžitě zakryty a uzavřeny, přičemž nová stránka bude zaznamenána a zaznamenána.
V rámci SCP-015 se nesmí provádět žádná agresivní akce. Žádné ruční ani elektrické nářadí není povoleno nikde ve skříni SCP-015. Ve SCP-015 se nikde neprovádějí žádné opravy ani údržba.
Popis: SCP-015 je hromada trubek, větracích otvorů, kotlů a dalších různých sanitárních zařízení, které zcela vyplňují skladu v ████████. Zdá se, že trubky rostou, když nejsou pod pozorováním, snaží se připojit k nedalekým stavbám prostřednictvím kanalizačních systémů a podzemních vodovodů. SCP-015 obsahuje v současné době přes 190 kilometrů potrubí o průměru od 2,5 cm do více než 1 m. Některé trubky jsou nové, jiné jsou zrezivělé a netěsní. Trubky byly hlášeny jako kosti, dřevo, ocel, lisovaný popel, lidské tělo, sklo a žula. Nebyly nalezeny žádné trubky složené z olova, PVC plastu, mědi nebo jiného tradičního materiálu pro výrobu trubek.
SCP-015 reaguje na nástroje a agresivitu. Jakýkoli personál, který násilně jedná, nese nářadí nebo se pokusí poškodit nebo opravit SCP-015 jakýmkoli způsobem, vyvolá reakci. Jakékoli potrubí v blízkosti objektu se roztrhnou a postříkají na předmět několik sekund, než se nádrž náhle zastaví. Byly hlášeny potrubí s obsahem oleje, rtuti, krys, ještě neznámého druhu hmyzu, broušeného skla, mořské vody, entrails a roztaveného železa. Trubky budou nadále trčet kolem subjektu až do smrti nebo ústupu.
SCP-015 byl po připojení k 11 dalším konstrukcím v této oblasti zredukován na svou současnou strukturu. V současné době bylo zabito 11 osob a dalších 20 chybí. Byly hlášeny zprávy o tom, že se z SCP-015 objevují a křičí.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...