SCP-012

6 1 0
                                    

Položka: SCP-012

Třída objektu: Euclid

Zvláštní postupy ukládání: SCP-012 musí být stále v tmavé místnosti. Pokud je objekt vystaven světlu nebo viděn osobami používajícími jinou než infračervenou světelnou frekvenci, odstraňte personál pro screening duševního zdraví a okamžitě fyzický. Objekt musí být obalen v železné stíněné skříňce, zavěšené ze stropu s minimální vzdáleností 2,5 m od podlahy, stěn a otvorů.

Popis: SCP-012 byl získán archeologem K.M. Sandoval během výkopu severní italské hrobky zničené v nedávné bouři. Objekt, kus ručně psaného hudebního skóre s názvem "Na hoře Golgotha", který je součástí většího souboru notových hudeb, se jeví jako neúplný. Červený / černý inkoust, který byl nejprve považován za nějakou formu bobulí nebo přírodního barvivového inkoustu, byl později nalezen jako lidská krev od několika subjektů. První personál, který umístil list (Site 19 Special Salvage), měl dva (2) členy sestoupit do šílenství a pokoušel se použít vlastní krev k dokončení kompozice, což mělo za následek masivní ztrátu krve a vnitřní trauma.

Po počátečním šetření bylo povoleno přístup k skóre více subjektům. V každém případě se subjekty znehodnotili, aby použili svou vlastní krev, aby dokončili kus, což vedlo k následným příznakům psychózy a masivnímu traumatu. Ti subjekty, kteří dokázali dokončit část díla, okamžitě spáchali sebevraždu a prohlásili, že kousek není možné "dokončit". Pokusy o provedení hudby vedly k nepříjemné kakofonii, přičemž každá instrumentální část neměla korelaci nebo harmonii s ostatními nástroji.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now