Položka: SCP-037
Třída objektu: Bezpečná
Zvláštní postupy ukládání: Jednou za rok je mobilní pracovní skupina odeslána z Command-02 ve společnosti [EXPUNGED] na místo 22A, aby bránil přistávací dráhu a letiště, které se tam nacházejí. Civilní zařízení musí být odstraněno ze všech zaměstnanců, kteří nejsou členy SCP, do 04:00 hod. Ze dne 23. září a nikdo se nesmí vrátit až do svítání následující den. 1. října musí být všichni civilisté znovu evakuováni před východem slunce a nebude povolen na stránkách 22A až do návratu "Letového putování".
Poutníci, kteří projíždějí z "příletového letu" a čekají na odjezd na "let Pilgrim", mohou být vyšetřováni pouze vědeckými pracovníky s bezpečnostním stupněm úrovně 3 nebo vyšším.
Popis: SCP-036 zahrnuje lokalitu Site-22A (malé letiště v oblasti Mosul v severním Iráku) a Site-22B (místo určení cestujících na palubě na stránkách 22A). Klíčové komponenty SCP-036 jsou:
"Příletový let" - letadlo pro cestující (které se od roku do roku liší podle modelu a modelu), které dorazí krátce před úsvitem 23. září. Objeví se na radaru asi 30-40 kilometrů od místa 22A. Když přistane, "poutníci" opustí letadlo a vstupují do terminálu. Žádná posádka nikdy neopustila letadlo. Pozorování odhalila pouze maskovaného pilota a druhého pilota. Toto letadlo rychle opustí poutníky a nečeká na povolení k vzletu, ani se nezjišťuje při přistání k přistání.
"Poutníci" - lidé Yazidiové, kteří opouštějí letadlo "Přílet", o nichž se říká, že procházejí "kiras guhorîn". Každý rok jsou zkoumáni a identifikováni jako různí lidé Yazidiové, kteří zemřeli během předchozího roku. To se provádí pomocí rodných certifikátů, fotografií, specifických znalostních otázek a pokud je to možné, otisků prstů. Většina z nich byla známá jako přátelská a přátelská, i když většina z nich neochotně poskytuje podrobnosti o kiras guhorîn. V minulosti se všichni ukázali jako neschopní rozpoznat rodinu a přátele nebo si mohli vzpomenout na nějaké informace, které by za normálních okolností umožňovaly krátkodobou paměť. V pozdním odpoledni 23. září většina poutníků začne zdůrazňovat, jak důležité je, aby se jejich pouť začala. V té době se podávají na letadlo "Poutní lety" a odjíždějí a nikdy se nikdy nevidí.
"Poutní let" - osobní letadlo poskytované personálem SCP pro přepravu "poutníků", je obsazeno posádkou vyškolených Yazidi svatých mužů. Posádka obvykle není schopna zpracovat podrobnosti o pouti nebo o tom, co vlastně je kiras guhorîn. Zařízení SCP na palubě funguje optimálně, ale zaznamenané údaje budou jen mírně zvyšovat naše chápání poutního místa každý rok. Ačkoli let je pryč po dobu sedmi dnů, posádka a zaznamenaná data jsou schopna jen na několik hodin. Dny chybí záznamové zařízení a kamery, ačkoliv se neobjevuje nic neobvyklého. Letadlo zmizí z radaru a vizuální kontakt se ztratí asi 50-60 km od místa 22A, dokud se 1. října nevrátí o východu slunce.
Místo-22B- Cílem "Poutní roviny" je malé letiště sestávající z dráhy a samostatné budovy umístěné na souřadnicích [EXPUNGED]. To bylo pozorováno jen "Poutní posádkou" a kamery v letadle. Nezobrazuje se na satelitních snímcích a pokusy o dosažení pěšky se nepodařilo, jednou s katastrofálními výsledky. Kamery mají problémy se soustředěním na oblast, neboť teplo ze země obvykle způsobuje zázračný vizuální efekt na všechny objekty více než několik desítek metrů od letadla. Přelet s průzkumnou letadlovou lodí SCP několik týdnů před poutí odhalil nezastavěnou půdu a to, co vypadalo jako stará kamenná socha. V devadesátých letech se pokoušelo SCP Mobile Task Force Sigma-4 dosáhnout místa 22B během doby pouti. Při příchodu došlo ke ztrátě komunikace a pracovní skupina nebyla nikdy znovu slyšena. Při sedmi (7) dni pouti nejsou doporučovány žádné další pokusy o průzkum.
SCP-036-2.jpg
Yazidi Svatí muži krátce před poutí
Původně kurdští mluvící Yazidi lidé kolem Mosul tajně vykonávali Poutě sami. Poutníci z východu byli doprovázeni maskovanými ozbrojenými strážemi na velbloudu zpět do péče o Yazidi svaté muže. Bylo vysvětleno, že svatí muži pak poutníky přijmou na západ do "země mrtvých", kde poutníci budou čekat, až se "znovuzrozují" zpět do Yazidiho lidu. "Kiras guhorîn", doslovně Kurdština pro "změnu oděvů", se používá k popisu víry reinkarnace, kterou podstupují menší duše Yazidi. Zatímco tato skutečná pouť byla provedena tajně, každoročně se v této době provádí symbolická pouť a "kiras guhorîn" jiným Yazidiem.
Během šedesátých let, akvizice pozemků Kurdů a muslimů, útoky Turků a represivní zákony islámské irácké vlády omezily pohyby a zvyky Yazidi. Během této doby nadace ustoupila
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...