Číslo položky: SCP-014
Třída objektu: Bezpečná
Zvláštní postupy ukládání: SCP-014 musí být uložen na místě - ██, na židli s rukama, nejlépe proti oknu. Hudba by měla být doručována pravidelně, nejlépe neustále. Tato hudba by neměla obsahovat bity po roce 1937. V místnosti SCP-014 by měla být přítomna bezpečnostní kamera.
Popis: SCP-014 je kavkazský muž, který hledá asi 30 let s černými vlasy, hnědými očima a poněkud kulatou tváří. Záznamy naznačují, že jeho jméno je Robert Chetford, omezený v roce 1915 na Norwichův azyl v Connecticutu za krutou šílenství, tvrdí, že byl proklet na to, aby žil navždy, a následně se změnil na konkrétní. Azyl byl uzavřen v roce 1937 a pacienti byli přemístěni do různých dalších zařízení. SCP-014 přišla na vědomí nadace v roce 1960, z pověsti pacienta, který se zdál být naprosto nehybný a neukázal žádné známky stárnutí. Další šetření zjistilo, že akvizice je oprávněná.
SCP-014 je normální člověk pro každý vzhled, ale nezdá se, že stárne a nevykazuje žádné známky metabolismu. Nejí, pije, nehoří nebo jinak nemá životní funkce. Dýchá jen proto, aby mluvil, a kromě jeho očí a hlasu je všechno naprosto nepohyblivé. Nikdy neprokázal známky tlakových vředů, ačkoli jeho postavení se po několik desetiletí nezměnilo; ani jeho svaly se neobjevují atrofované. On může rutinně mluvit, ale od okamžiku, kdy je v zajetí, má málo znalostí nebo zájem o tuto událost.
Slepé střevo:
Poznámka: Upřímně řečeno, kdybych chtěl mluvit s tímto člověkem bez znalosti své historie, myslím si, že je dokonale zdravý a dobře upravený člověk, který se stane čtyřikrát. Jak to je, musím dospět k závěru, že to je konečný důkaz toho, že mysl vládne tělu. Myslí si, že je skutečný a že bude žít navždy, takže je tak blízko, jak může být. Nějak. Dr. ███████
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...