Položka: SCP-013
Třída objektu: Bezpečná
Zvláštní postupy ukládání: SCP-013 je třeba uchovávat v bezpečnostním úložišti Secure Storage na serveru Site-66. Vystavené subjekty je třeba sledovat z důvodu rozdílu mezi jejich příznaky. Odhalené subjekty musí být denně pohovořeny a všechny změny ve vnímání musí být zaznamenány.
Popis: SCP-013 je kolektivní označení 242 cigaret, které vykazují podobné anomálie. Nejběžnějším vnějším detailem mezi jednotlivými příklady je přítomnost slov "Modrá dáma", napsaných rukou na každé cigaretě modrým inkoustem.
Subjekty, které konzumují obsah SCP-013 prostřednictvím inhalace, se začnou vnímat jako specifická neidentifikovaná žena. Subjekty popisují ženu ve věku mezi 25 a 35 lety, která stojí přibližně 1,6 metru vysoká s odhadovanou hmotností mezi 50 a 55 kg. Další opakující se detaily zahrnují oříznuté tmavé vlasy, modré oči a jasně modrou rtěnku.
Bezprostředně po konzumaci příkladu SCP-013 objekty postupně začnou vnímat své odrazy jako rysy této ženy a postupně se budou vnímat, jak se jejich těla změní tak, aby odrážely její vzhled v průběhu následujících týdnů. Všechny změny jsou zcela duševní; tělo subjektu se nemění, pouze jejich vnímání samých. Tyto změny jsou trvalé a nemohou být obráceny.
SCP-013 byla objevena po sebevraždě Iana Milese, zabaleného do velkého kartonového bednu v jeho bytě. Zkrátka prohlídka bytu odhalila několik stovek obrazů postavy, které se silně podobaly tomu, který byl vnímán pod účinkem 013. Tělo Milesové bylo nalezeno sedět u stolu, mrtvého masivního předávkování a přehodil rukou napsanou poznámku, přepisovanou níže.
Během vyšetřování bytu Milesa se jeden z civilních vyšetřovatelů dotkl účinkem 013. Vložený agent brzy kontaktoval nejbližší místo; předmět, artefakt a související důkazy byly získány a obsaženy.
V současné době je na Bio-Site 66 obsaženo dvě stě sedmnáct případů cigaret SCP-013; 25 kusů cigaret SCP-013 je obsaženo ve výzkumném sektoru-09, až do budoucího výzkumu o podobných anomálních účincích.
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...