SCP-018

5 1 0
                                    

Položka: SCP-018

Třída objektu: Euclid

Zvláštní způsoby ukládání: SCP-018 musí být umístěn ve speciálním kovovém zádržném systému uvnitř 1 m uzavřené krabice 1 m opatřené těžkou syntetickou výplní. Utěsněná krabice je potom ponořena do středu 10 m 10 m polyethylenu. Pokud se má SCP-018 uvolnit z držáku, bude "goo" na bázi polyethylenu zpomalovat dostatečnou kinetickou aktivitu pro správné načtení kontejneru. Pracovníci, kteří vstupují do držáku SCP-018, musí nosit speciální nástřik (nacházející se uvnitř pozorování SCP-018) a dýchací přístroj předtím, než se spustí do polyethylenové nádrže. Pokud je SCP-018 uvolněný mimo polyethylenovou nádrž, doporučuje se personál, aby se zajistil v oddělené místnosti a uzavřel dveře nebo poklopy, aby izoloval SCP-018, dokud nedojde ke kontejneru.

Popis: SCP-018 má vzhled Super Ball vyrobeného společností Wham-O v roce 1969. Má šest (6) centimetrů v průměru a červenou barvu. Bylo zjištěno, že společnost ███████████ byla najatá, aby vyčistila skladiště, v níž bylo v ní zboží Wham-O, bylo zjištěno, že SCP-018 dokáže odrazit s extrémní výškou. Nejprve si myslel, že je to příjemná dětská hračka, SCP-018 dokázal odrazit s více než dvěma procenty (200%) efektivitou (to znamená, že pokud by klesl jeden (1) metr, odrazil by dva (2) 4), pak osm (8), pak šestnáct (16)). Koule se brzy stalo nebezpečným projektem, dosahuje rychlostí přesahující 100 km / h a poškozuje majetek a zranilo pět (5) ve městě █████████████. Po několika dnech odpočinku přišel v nedalekém jezeře ████████ a získal jej pracovníci. Kvůli rychlosti objektu a celkovému překvapení jeho obětí nebyl požadován ani zahájen žádný zakrývací příběh.

Dokument č. 018-04: Zpráva pro O5-█

█████████, doufám, že je vše v pořádku. Důvod, proč vám píšu, je proto, že se domnívám, že jsem našel efektivnější způsob získávání nových nebo uniklých objektů SCP. Ano, uvědomuji si, že jsme nedosáhli žádného pokroku v reverzním technickém vývoji, a to vše, co dovoluje, aby se tato věc vyvrátila zákonům termodynamiky, ale přicházíme s velmi účinnou metodou pro začlenění jednoho z těchto nových oděvů SCP-A5 Armor. Jen mě uslyšíte, vložíme jej do dna bootovacího prostoru, vystrojíme trochu mechanického zařízení a ta-da, oblek je nyní schopen dobře skákat přes budovu. Také, pokud nositel má nohu proti něčemu, co chtějí mrtvé, řekněme, že to udělá helluva kop. Vše, co potřebuji, je povolení k úpravě jednoho z předcházejících obleků SCP-A5 a budete moci skutečně zachytit █████████████ plus všechny další objekty SCP, které unikly. Důvěřuj mi, kdy jsem tě nechal v minulosti?

-Dr. █████████

Dokument č. 018-06: Dopis Dr. █████████

Dr. █████████,

Po přidělení bylo agentu ███████ vydáno vaše upravené brnění SCP-A5 při získávání SCP-███ a výsledky byly smíšeny. Agent ██████ byl schopen umístit límec ███████████ na SCP-███, pronásledovat ho přes Amazon a omezit ho rozložením. Nicméně kvůli špatné funkci vašeho "malého mechanického zařízení" byl vypuštěn téměř míli do vzduchu a trpěl dvěma zlomenými nohami, sedmi zlomenými žebry, chybějící paží a zlomeninou lebky při zasažení jezera ███ ████████ na cestě zpátky dolů. Opravíte to předtím, než udělám své zbroje pro běžné použití.

Dokument č. 018-11: Zpráva pro O5-█

█████████, nebojte se, je to fixní. Ale mám ještě nějaké nápady. Pokud mi může být uděleno použití vody z SCP-006, SCP-███ a případně SCP-███, mohu vám dodat soubor brnění SCP-A5 a agent, který dokáže zachytit libovolné, ne-li všechny, nepoctiví nebo neudržení SCP. Všechno, na co čekám, je tvůj souhlas.

SCP (CZ) A-ZWhere stories live. Discover now