Položka: SCP-028
Třída objektu: Bezpečná
Zvláštní postupy ukládání: V tomto okamžiku nejsou k dispozici žádné speciální prostředky, neboť SCP-028 během celé doby jejího uchovávání neprokázala žádnou změnu velikosti, polohy nebo tvaru, ale přístup musí být omezen. V současné době je SCP-028 obsažen v místě (místo █), protože SCP-028 není přenositelný žádným známým způsobem. SCP-028 je utěsněn v betonové místnosti se šesti (6) šesti (6) třemi (3) metry (20) až deseti (10) nohami, s jedním dveřmi, dvěma ) ozbrojeného personálu umístěného venku. Povolení expozice SCP-028 je povoleno pouze oprávněným osobám a je třeba vždy věnovat mimořádnou pozornost. Zatímco SCP-028 je sama o sobě neškodná, efekt může být velice škodlivý pro nepřipravené. (Viz dokument EL-028-1125)
Popis: SCP-028 je umístěn v opuštěném skladovacím dvoře u měděného dolu v severním Michiganu. SCP-028 nemá žádnou detekovatelnou fyzickou přítomnost jakéhokoli druhu, ale její efekt se vyskytuje v krytu o délce 2,1 metru kolem toho, co se běžně drží jako "centrum" SCP-028. Všechny formy skenování a testování v oblasti SCP-028 neprokázaly žádné abnormální hodnoty. Přidávání nebo odstraňování objektů nebo pokus o odstranění nečistot z SCP-028 nemá žádný vliv na změnu velikosti nebo tvaru oblasti působení SCP-028 ani na nástup nebo kvalitu efektu.
Předměty "vstupující" SCP-028 jsou během tří (3) až šesti (6) vteřin zasaženy úplnou a úplnou znalostí subjektu. Tato znalost je dosud zcela náhodná jak z hlediska velikosti, tak z hlediska užitečnosti a někdy zůstává po dlouhou dobu bez povšimnutí. Více "hlubokých" poznatků má obecně silnější účinek, v některých případech [EXPANDED: SEE DOCUMENT EL-028-1125]. Tento účinek může být opakovaně zaznamenán tím, že opustíte SCP-028 a znovu se dostanete, ale po dvou (2) expozicích může dojít ke stále silnějším migrénám a závratům.
SCP-028 získala pozornost nadace poté, co prozkoumala zpravodajství místního hornictví, který předal americkému patentovacímu úřadu návrh reaktoru pro studenou fázi. Pan ███ hlásil, že "právě přišel ke mně, jako výstřel z modré!" Zprávy a předměty byly potlačeny a obsaženy po objevení SCP-028 a konstrukcí reaktorů realizovaných v kontejneru SCP-1995. Následné testování SCP-028 přineslo smíšené výsledky.
Dokument # EL-028-1114: Dílčí záznam o obnovení informací pro 1/5 / ██ (Poznámka: všechny znalosti jsou dokonalé, úplné a eidetické)
Každá položka v telefonním seznamu pro New York City v roce 1998
Jak přepracovat motor s vnitřním spalováním k použití na lidské krvi, používající pouze existující součásti. (Poznámka: Úplné přepracování trvá čtyři (4) hodiny a běží s vyšší účinností než benzín.)
Umístění klíčů pro Buick LeSabre
Správná metoda péče o molovou krysí kolonii
Původ a historie dvanácti objektů SCP. (Poznámka: Hlavní [EXPUNGED])
Rodinná historie rodiny Blackthorn, která se nachází v Londýně v Anglii.
Geologická struktura země pod Grónskem včetně několika neznámých jeskyní a [EXPUNGED]
Dokument # EL-028-1125: Záznam
E-112: Předmět D-1182 vystavený SCP-028. Subjekt začal plakat a šel do fetální polohy, vykazující známky vysoké obtíže. Nereaguje na pochybnosti a vnější stimul po několik dní. Zanikla do katatonie krátce poté, co uvedla, že "to není život". Předmět prošel do kómatu a zemřel krátce poté. TRESKA. byl přisuzován šoku.
E-127: Agent ███████ náhodně vystaven SCP-028. Agent ukázal příznaky náhlého překvapení a zmatení. Když byl zpochybněn, Agent požádal "o okamžik, abych získal své myšlenky, prosím". Po několika vteřinách se agent zasmál, zavrtěl hlavou a vytáhl svou pistoli z pouzdra. Agent poté zastřelil a zranil Dr. ████ a zabili agenty █████████ a █████ předtím, než byli zadrženi. Vyšetřování po incidentu odhalilo, že Agent ███████ měl rozsáhlé znalosti o klasifikovaných aktivitách Nadace a několika objektech SCP, kterým předtím nebyl vystaven, včetně SCP-2669.
Jakýkoli zaměstnanec nadace, který zjistil, že vstoupil do působnosti SCP-028, musí být zadržen neurčitě.
Dokument # EL-028-1128: Protokol
Experiment 189: Předmět D-9843 byl vystaven působení SCP-028. ████ / 03/19 11:46
Zkoumání subjektu odhalilo abnormální respirační účinky. ████ / 03/19 13:37
Dotazování odhaleného subjektu se naučilo recyklovat oxid uhličitý uvnitř jeho těla. ████ / 03/19 17:21
Opakované pokusy o výuku dovedností ostatním zaměstnancům třídy D selhaly. ████ / 03/24 12:11
Předmět je ukončen. ████ / 07/18 15:03
Pitva odhaluje žádné abnormální formace orgánů. ████ / 07/18 18:37
Vědci poznamenávají: Dr. █████████ █████: Vážně, jak to sakra udělal?
YOU ARE READING
SCP (CZ) A-Z
HorrorNevím jak často budou SCPéčka vycházet, ale budou vycházet postuňe...